Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <255>  <256>  <257>  <258>  <259> ||  <262>     >>   >5x>  

25.11.2010 12:44:05
Jméno: Martin Předmět: demontáž + nová montáž LPG
Dobrý den, mám nainstalován systém LPG ve vozidle Opel Astra 1.4 16V. Jde o BRC, sekvenční vstřikování. Zařízení funguje bezproblémově, najeto na plyn cca 15.000km. Můžete prosím naznačit kolik by stála demontáž a následná montáž do jiného vozidla stejného výkonu? Musí se měnit nějaké zásadní komponenty? Díky a přeji pěkný den
25.11.2010 17:12:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: demontáž + nová montáž LPG

Dobrý večer pane Martine. Sekvenční vstřikování firmy BRC ( Sekvent 24, Sekvent Fast, Sequent P&D Diagnostic) lze použít do kteréhokoli vozidla s 3-4 válcovým motorem /Sekvent 24/ nebo 3-4-5-6-8-10-12 válcových /Sekvent Fast, Sequent P&D Diagnostic). Omezení je pouze co do výkonu vašeho reduktoru. Zavolejte na 383 324 912 a vše si podrobně ujasníme. Žádné komponenty se měnit nemusí. Cena demontáže a montáže vozidla je dána počtem montážních hodin. Demontáž z 4 válcovového vozidla včetně nádrže trvá cca 3 hodiny (á 400 Kč) Kompletní montáž zařízení pro 4 válcové vozidlo (podle typu vozidla) trvá cca 12 hodin (á 400 Kč) Navíc se platí měděná trubka pod vozidlem na dopravu LPG do motorového prostoru, vodní hadičky a drobný spojovací materiál. Odhadem cca 500 Kč. Hezký zbytek večera. S pozdravem Ing.Pataky - technik



25.11.2010 1:13:35
Jméno: David Hlaváček Předmět: opel
Dobrý den,zajímalo by mě,co byste doporučil za system do auta Opel vectra B,2.5 V6,r.v.1999,najeto 180 tis,a kolik by to stálo,děkuji
25.11.2010 7:44:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: opel

Dobrý den pane Hlaváček. Lze použít několik systémů, ale doporučuji námi vyzkoušený a osvědčený STAG 300 + . Smluvní cena přestavby s toroidní nádrží je 35.000 Kč včetně DPH. Informujte se na možnost slevy na tel.: +420 606 616 986 Rudolf Apfelthaler - legislativa. Montáž trvá 2 dny. Volný termín pro přestavbu je v týdnu od 20.12. do 23.12.2010 S pozdravem Ing.Pataky - technik



21.11.2010 22:23:40
Jméno: Frantisek Horvath Předmět: Montaz LPG
Dobry den,rad by som sa opytal na moznost resp.typ montaze lpg zariadenia do: Audi A6,rok výr.2007,2.0 T FSI,typ motora BPJ.Dakujem. Ing.Horvath.
22.11.2010 7:41:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Montaz LPG
Dobrý den pane inžernýre. Předpokládáme zahájení montáží LPG do Vašeho typu vozidla počátkem roku 2011. V současné době probíhají funkční zkoušky několika typů vozidel s různými obsahy a motorkódy. Chceme našim zákazníkům nabídnout pouze ověřené a zcela funkční zařízení. Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.11.2010 22:08:47
Jméno: František Krejčí Předmět: montáž LPG - GOLF IV
Dobrý den, chci se informovat, zda by byl problém namontovat LPG do VW GOLF IV, r.v. 1998, motor 1.4 16 V. Motor má najeto 180.000 km a kamarád mechanik mi tvrdí, že po montáži LPG motor nevydrží příštích 10.000 km. Motor je v dobrém stavu, nebere ani kapku oleje, startuje bez problémů a jízda na benzín je bezproblémová. Kolik by stála přestavba s toroidní nádrží místo rezervy? Děkuji za odpověď.
22.11.2010 10:58:17
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: montáž LPG - GOLF IV

Dobrý den pane Krejčí. Nevidím žádný problém co se týče přestavby Vašeho vozidla. Po 180.000 km, doporučuji před montáží kontrolu cívky(cívek) kabelů a svíček. Zapalovací soustava má největší vliv na správné fungování zařízení LPG. Přestavba stojí 28 000 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik



21.11.2010 20:49:17
Jméno: Anonymní Předmět: Přestavba motoru na vyšší výkon...
Dobrý den. Vlastním vůz Citroën Saxo VTS 16V s pohonem na plyn a benzín a chtěl bych se zeptat, jestli je možné aby vozidlo fungovalo na plyn beze změn plynového systému, když motor podstoupí úpravu na cca 160 koní (leštěné kanály hlavy, závodní saní, výfuk, ostrá vačka...), bojím se aby se mi pak po takové přestavbě motor nepoškodil když přepnu na plyn...
22.11.2010 11:01:59
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba motoru na vyšší výkon...
Na anonymy neodpovídáme. Ing.Pataky

21.11.2010 9:31:20
Jméno: Vojta Předmět: Auta vyráběná na LPG
Dobrý den Rád bych se zeptal, jestli někdo nemá seznam aut, která se originálně vyráběla na LPG - měla třeba je 10l nádrž na benzin a upravený motor pro jeho kvalitnější spalování. Děkuji
21.11.2010 15:23:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Auta vyráběná na LPG
Dobrý den. Není mi znám takový seznam. Ing.Pataky

18.11.2010 17:05:24
Jméno: Václav Blažek Předmět: zástavba VW Bora
Dobrý den rád bych se vás zeptal na možnost montáže do vozidla VW Bora s motorem 1,6 16V, výkon 77 KW (rok výroby 2001, najeto 125 000 km)s umístěním nádrže místo rezervy. Jaký systém by jste mi doporučili do tohoto vozidla? Jak velká toroidní nádrž by zde mohla být použita? Je potřeba u tohoto vozidla přimazávání ventilů? A samozřejmě kolik by byla celková cena montáže zařízení ? Předem moc děkuji za odpověď, s pozdravem Blažek
19.11.2010 8:02:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: zástavba VW Bora

Dobrý den pane Blažek.

Nic nebrání provedení montáže zařízení LPG do Vašeho vozidla.Doporučuji systém vícebodového sekvenčního vstřikování některého z renomovaných evropských firem které zastupujeme, nebo jsme jejich výhradními dovozci.Vejde se tam toroidní nádrž o objemu cca 50 litrů.Přimazávání ventilů není nutné. U naší firmy si celou přestavbu pořídíte za 28.000 Kč včetně DPH, ale po zavolání na číslo 606 616 986 pan Apfelthaler-legislativa, se dozvíte o možnostech získání slevy. S pozdravem Ing.Pataky - technik



16.11.2010 0:35:04
Jméno: Pavel Hoffmann Předmět: Závada
Dobrý den. Od roku 2005 mám v autě „ FABIA 1,4 16V (55kW) rok výroby 2001 najeto 110 000 km „ namontovaný systém „ Landirenzo OMEGAS – 02/GI „ montáž prováděl AUTO GAS COUBAL – Praha 5. Od začátku co mi to namontovali se mi po ujetí 200 – 500 km rozsvítí ( kontrolka emisí), po načtení závad to píše: (16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva - system prilis bohaty). Po vymazání závady se opět objeví v intervalu 200 – 500km. Při jízdě na BA se tento problém ještě nevyskytl. Řešil jsem tuto závadu se servisem AUTO GAS COUBAL, dokonce mechanik připojil počítač a jeli jsme auto projet, ale na nic nepřišli. Dál to neřešili, že se s tím dá jezdit a po čase to zase zhasne, což se stalo, ale zase to naskočilo. Tak jsem si koupil kabel na diagnostiku a když se to objeví, závadu smažu a jedu dál. Je to docela únavné. V roce 2007 jsem byl na servisní prohlídce, tak jsem si myslel, že by to třeba mohli odstranit, ale nic se nestalo. Pouze vymazali závadu. V roce 2009 se opakovalo to samé jako 2007. A v dubnu 2010 auto přestalo jet na LPG. Odvezl jsem auto do servisu, kde po kontrole zjistili závadu na čidle, které hlídá tlak v nádrži (prý zoxidované kontakty) a údajně se zhroutil program, který je v řídící jednotce, tak museli nahrát nový. Nejdříve jsem se zaradoval, že by se tím mohlo odstranit rozsvěcování (kontrolky emisí), ale zhruba po 400 km jsem byl opět zklamaný. A také jsem zjistil, že po nahrání nového programu má auto větší spotřebu, při otáčkách okolo 3000 auto 2x až 4x škubne, pak běží normálně a když zastavím tak smrdí plynem. Tak jsem zkontroloval všechny spoje a všechny spoje jsou OK. Než náhráli nový program, tak člověk který si nevšiml nálepky LPG ani nepoznal, že je na plyn. Už se mi s tím do toho servisu nechce stejně by mě laika nějak odbyli. Nevíte čím by to mohlo být? Bydlím u Kladna, ale není problém, abych přijel k vám do Strakonic.
16.11.2010 7:22:59
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Závada
Dobrý den Hoffmann. Nabízím Vám jediný termín opravy letos, a to 22.11.2010 (pondělí) v 10:00 Musíte mít zcela v pořádku zapalovací soustavu motoru, kabely, svíčky. cívku. S pozdravem Ing.Pataky - technik

14.11.2010 21:02:07
Jméno: Havlík Předmět: mercedes s 600
Dobrý den ,umíte namontovat LPG do MB 600 W220 r.v 2001, 12válec 270kw ,případně je potřeba přimazávání ventilů? ,Jaká je velikost toroidu a cena montáže ? ,děkuji s pozdravem Havlík
15.11.2010 10:20:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: mercedes s 600
Dobrý den pane Havlík. Váš dotaz je obsáhlý a je nad rámec tohoto fóra. Proto Vám odpovíme přímo na Váš email. S pozdravem Ing.Pataky - technik

8.11.2010 22:19:28
Jméno: Pavel Předmět: Cena přimazávání
Ještě bych těl vědět cenu na přimazávání ventilu k autu W Golf 3 1997 1.6 Benzin,55kw děkuji.
9.11.2010 7:19:46
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Cena přimazávání

Pane Latko. Cena přimazávání ventilů VAP Saver stojí u naši firmy 1500 Kč i s montáží. Více se o provozu dozvíte zde. S pozdravem Ing.Pataky - technik



8.11.2010 22:15:11
Jméno: Pavel Předmět: Informace o přimazávání ventilu
Dobrý den Předem děkuju za vaši ochotu a čas,chci si nechat namontovat lpg zařízení Lováto,je to do auta W Golf 3 1997 1.6 benzin 55kw,zjistil novou věc a to je přimazávání ventilu,scháněl sem informace o této věci a chtěl byl vědět jestli bych si to měl nechat,nebo je to nutností u tohoto vozu zabudovat,chi předejít budoucím poruchám moc děkuju za odpověd z pozdravem Pavel Latko.
9.11.2010 7:17:49
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Informace o přimazávání ventilu

Dobrý den pane Latko. Přimazávání ventilů do WV Golf není nutný. Množství protichůdných informací na internetu je často zavádějící. Více se o přimazávání dozvíte na našich servisních stránkách po kliknutí zde. Montáží VAP Saver nebo Flash Lube ovšem nic neskazíte, dáte svému motoru určitý nadstandart. S pozdravem Ing.Pataky - technik



8.11.2010 21:46:49
Jméno: Honza Předmět: MAP sensor BRC
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jestli je možné zakoupit u vás samotný MAP sensor pro BRC (KOD: 09SQ10990001) potřebný pro programování BRC jednotek.Pokud ano,jaká je cena(s DPH) ? Děkuji za odpověď.
9.11.2010 7:07:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: MAP sensor BRC

 Dobrý den pane Honzo. Ano, MAP senzor pro BRC SQ 24 si u nás můžete zakoupit za cenu 2400 Kč bez DPH.Můžete ho objednat na čísle 606 728 358 nebo na 383 321 190. S pozdravem Ing.Pataky - technik



5.11.2010 12:20:57
Jméno: Roman Novotný Předmět: Re. Rozdíl mezi zařízeními
Dobrý den, předem moc děkuji za obsáhlou odpověď, která mi pomohla alespoň v základu pochopit rozdíly mezi jednotlivým Stagy. Nicméně ke konci prvního dotazu jsem se ptal na něco trochu jiného - zajímalo mě, zdali ze zkušeností, po porovnání počtu namontovaných zařízení STAG a zařízení od firmy BRC nebo i jiných, můžete říci, že to které zařízení má o něco větší poruchovost než jiné. Je mi jasné, že zřejmě půjde o zanedbatelná čísla, jinak byste je určitě nemontovali a neriskovali další náklady s případnými záručními opravami. Toto mě zajímá vysloveně ze zvědavosti, protože se různě na internetu potkávám s názory, že italská zařízení jsou kvalitnější než polská atd. S tím samozřejmě souvisí životnost. Jde mi o to, abych si nenechal namontovat zařízení polské výroby, byť nepochybuji, že je zajisté kvalitní, a po např. třech letech provozu, po záruce, jsem s ním ve finále neměl větší náklady než kdybych si pořídil např. výše uvedené italské zařízení samozřejmě za vyšší pořizovací cenu. A ještě poslední dotaz bych k Vám měl - jak je to se spotřebou, vím, že tato je po namontování LPG zařízení o cca 1 litr či nějaká procenta větší, ale má na tento faktor rovněž vliv namontované zařízení? Resp. dá se říct, že NAPŘ. se STAGem 300 je spotřeba větší/menší/rovná než se STAGem 4 či zařízením od jiného výrobce? Je to opět otázka na Vaše vlastní zkušenosti či odezvy od zákazníků. Omlouvám se, že se Vás vyptávám takto vyčerpávajícím způsobem, ale uvažuji u Vás o montáži a rád bych měl co nejvíce informací, než se objednám, po telefonu bych polovinu věcí ihned zapomněl a na osobní kontakt nemám aktuálně moc času. Děkuji a přeji pěkný den
5.11.2010 13:21:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Re. Rozdíl mezi zařízeními

Dobrý den, Předně, nejsem zastáncem nic neříkajících diplomatických odpovědí. Zde se ale určité diplomatičnosti nevyhnu. Na poruchovost se musíme dívat z více hledisek: Procentuelní podíl poruchovosti na počet realizovaných montáží, (BRC se montuje téměř 20 let STAG 5 let), poruchovost jednotlivých komponentů (čidla, vstřikovače, řídící jednotky atd.). Málo výrobců se ubírá směrem „všechno si vyrobíme samy“. Takže se u různých výrobců objevují stejné, osvědčené komponenty jako např. vstřikovače, čidla, a například elektronika se velké míře tvoří u firmy AEB. Nelze tedy dnes jednoznačně říct, že jsou italská zařízení lepší nebo horší než Polská. Spolehlivost jednotlivý zařízení nelze posuzovat ani podle jejich pořizovací ceny u nás. Vyšší cena italských zařízení je především dána teritoriálním místem výrobce (jiné mzdové, daňové a výrobní náklady než např. v Polsku a tím i jejich pořizovací cena pro nás, velkoodběratele) Co říci ke spotřebě? Obecně, a na základě dlouholetých zkušeností lze konstatovat, že se spotřeba zvýší o cca 10-15 % oproti benzínu (mluvím o sekvenčním vstřikování bez rozdílu použitého zařízení). Ovšem i toto je velice individuální a hodně záleží na technickém stavu vozidla. Filtry, počet najetých kilometrů, komprese, stav svíček, kabelů a cívek, to vše ovlivňuje spotřebu vozidla. Jak jsem Vám včera psal, STAG 300 a STAG 4 jsou zcela identická zařízení, rozdíl je pouze v počtu kanálů (válců). Spotřeba je stejná. S pozdravem Ing.Pataky - technik



4.11.2010 19:04:22
Jméno: Roman Novotný Předmět: Rozdíl mezi zařízeními?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi zařízením Stag serie 300 (300, 300+, 300 Premium) a Stag 4? Na Vašich stránkách jsem popis Stag 4 nenašel. Montujete všechny uvedené a pokud ano, tak které nejvíce, resp. je mezi nimi rozdíl co se kvality týče? Určitě již máte spoustu zkušeností a určitě se i nějaká závada někdy objeví, jako na jakýchkoliv jiných zařízeních. A dále by mě zajímalo, zdali je nějaký kvalitativní rozdíl mezi zařízením Stag a zařízeními od BRC? Předem děkuji za odpověď
4.11.2010 21:22:01
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Rozdíl mezi zařízeními?

Dobrý večer pane Novotný. Váš dotaz je velice rozsáhlý, přesto se pokusím přijatelnou formou jednotlivé rozdíly popsat. STAG 300, je základní řídící jednotkou firmy Ac Spolka Akcijna, která je schopna zabezpečit vícebodové sekvenční vstřikování plynu pro 3 až 8-mi válcové motory, a při úpravě až 10 a 12-ti válcové motory. Sytém snímá časy vstřiků z řídící jednotky benzínu, otáčky motoru, sací podtlak a další pomocné signály. Řídící jednotka STAG, po zpracování dat a vlastního algoritmu řídí vstřikovače plynu. Má autokalibraci (samonastavovaní) a autoadaptivitu (přizpůsobení) ke změnám činnosti řídící jednotky benzínu. STAG 300 Plus je nadstavbou STAG 300 a umožňuje obohacení změnou vstřikovacích časů v rozsahu otáček podle přání uživatele při programování. STAG 300 Premium je nadstavbou STAG 300 Plus a umožňuje úpravu programu na základě snímání korekčních signálů z řídící jednotky benzínu přes zásuvku OBD. STAG 4, je funkčně stejná jako STAG 300 ale je jenom 4 kanálová. Tzn. že lze s ní přestavovat pouze 1-4 válcové motory. Ke všem systémům lze připojit registrátor dat, lidově řečeno jakousi černou skříňku, která je schopna až 45 dní nahrávat všechny běžící signály, tedy i poruchy, a tak lze lépe diagnostikovat tzv. sporadické (náhodilé) závady. Zákazník nepocítí žádný kvalitativní rozdíl mezi systémy BRC a STAG. Oba systémy pracují téměř na stejném principu. Závady se mohou objevit všude.Je to jen technické zařízení, které se opotřebovává tak, jako cokoli jiného. S pozdravem Ing.Pataky - technik



3.11.2010 21:11:50
Jméno: Stejskal Jaroslav Předmět: Na co je ten konektor ?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na co je ten čtyřdrátový konektor ,který vede z ŘJ : http://img169.imageshack.us/i/brckonektory.jpg/ Děkuji
4.11.2010 7:29:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Na co je ten konektor ?
Dobrý den pane Stejskal. Ten konektor je na připojení externího MAP senzoru (snímač podtlaku-sání) při první kalibraci. /BRC SQMY24) Pak se odpojí, a systém dál pracuje s načtenými daty. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <255>  <256>  <257>  <258>  <259> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací