Diskuzní fórum LPG/CNG
2.11.2010 17:58:32
Jméno:
Josef Kolář Předmět:
zástavba pro Mondeo 2,0i, r.v.1998Dobrý den,
Obracím se na Vás raději zde, protože na svůj e-mail jsem odpověď nedostal - možná nejsem dost trpělivý...
Tak tedy: chci si nechat udělat zástavbu na své starší Mondeo 2,0i, 96 kW, r.v. 1998, poměrně velmi zachovalé, najeto skutečných 107t km, nyní čerstvě po pravidelné STK. Počítám s toroidní nádrží a taktéž, jak jsem se dobral na fóru, nutným přimazáváním. Dále bych chtěl vývod ve stávajícím otvoru pro tankování ( počítám s přídavnou redukcí ).
Moje otázky:
1) jaká cena zástavby v tomto případě?
2) kolik l LPG se do nádrže vejde v tomto případě?
3) je nutná prohlídka předem, nebo mohu přijet rovnou k zástavbě?
4) je pravda, že výfukový systém při spalování LPG rychleji koroduje?
5) prosím o kontakt k objednání
Za Váš čas i odpovědi děkuji předem.
S pozdravem
Josef Kolář
2.11.2010 21:12:32
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: zástavba pro Mondeo 2,0i, r.v.1998Dobrý den pane Kolář.
Určitě jste dost trpělivý, ale pokud jste psal na některý z našich firemních emailů v posledních dnech (byl státní svátek, pak jsme měli dovolenou a následně byl víkend) mohlo se stát, že na zodpovězení Vašeho dotazu ještě nedošlo. Za to se omlouváme. Takže: 1. /Standardní cena zástavby je 29.500 Kč včetně DPH s toroidní nádrží. Přimazávání VAP Saver je nutné a montáž stojí 1500 Kč včetně DPH. Pokud bude dostatek místa pro umístění plnícího hrdla za víčkem stávajícího tankování, provedeme instalaci zde. 2. / Předpokládáme nádrž o objemu 46 litrů LPG. 3. / Prohlídka před montáží nutná není, přesto zákazníkům doporučujeme případnou kontrolu zapalovací soustavu motoru, zejména svíčky (ty v případě nutnosti vyměníme u nás) kabely a cívky. 4. / Není nám známá skutečnost, že by výfukové potrubí korodovalo na provoz LPG rychleji. 5. / Objednat se můžete na firemním tel. 383 324 912 a chtějte vedoucího provozu, eventuelně mě na mob.: 602 518 625. Ještě dvě poznámky: (1) Informujte se na čísle 606 616 986 u pana Apfelthalera – našeho legislativního pracovníka na podmínky pro získání slevy montáže. (2) Z důvodu naplnění našich kapacit, počítejte s montáží cca za 2-3 týdny.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
29.10.2010 21:02:53
Jméno:
Maty Předmět:
Poptávkový formulářDobrý den, funguje Vám poptávkový formulář zde - http://www.lpg-autogascentrum.cz/poptavkovy-formular/ ?
Psal jsem Vám již před třemi dny a stále bez odpovědi, děkuji
30.10.2010 6:05:09
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Poptávkový formulářAno, funguje. Kvůli státnímu svátku a prodlouženému víkendu bude Váš dotaz zodpovězen v pondělí. Děkujeme za pochopení.
Ing.Pataky - technik
28.10.2010 17:47:30
Jméno:
richard Předmět:
flash lubeDobry den chcel sa spitat ako sasto sa meni flash lube po kolkych km sa meni
28.10.2010 21:21:38
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: flash lubeDobrý večer Richarde.
Spotřeba přimazávání Flash Lube, nebo VAP Saver je 10-12 kapek za minutu ve volnoběhu. V praxi to znamená, že 1/2 litrová nádobka vydrží cca 8 - 12000 km podle stylu a charakteru jízdy. 1 litr přimazávací směsi stojí u naši firmy 385 Kč.
S pozdravem Ing. Pataky - technik
27.10.2010 19:50:26
Jméno:
Petr Předmět:
OctavieDobrý večer mněl bych dotaz je vhodna montaž do Octavie 1,6 74kw r.v.98.Mam najeto 200000 km a byl jsem od montaže LPG odrazovan.Bylo mi řečeno mym mechanikem že budou problémy (vaha vzduchu,cukani,kolisani otaček atd.)
28.10.2010 21:01:50
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Octavie
Dobrý večer pane Petře. Téměř do každého vozidla je montáž LPG vhodná. Neposuzujeme vhodnost přestavby podle počtu najetých kilometrů, na druhé straně ale musím dát za pravdu "vašemu" mechanikovi v tom, že pokud nebude vozidlo v relativně dobrém stavu, zejména zapalovací soustava jako jsou cívka/y, kabely a svíčky, tak mohou nastat problémy s provozem na plyn. Nutno ale dodat, že v těchto případech nebude vozidlo "IN" ani v provozu na benzín. S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.10.2010 15:36:56
Jméno:
Ivo Klesnil Předmět:
Hyundai Sonata Dobrý den,
chtěl bych se Vás zeptat na přestavbu pro Hyundai Sonata (generace 5 ) od roku 2005 , motor 2,0 nebo 2,4 4 válce.
Kolik by stála přestavba a kam by se umístil ventil pro tankování LPG ?
Děkuji
Klesnil
28.10.2010 20:46:24
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Hyundai Sonata Přestavba vašeho vozu je možná, máme za sebou několik desítek montáží tohoto typu. Standartní ceníková cena přestavby je 29.500 Kč včetně DPH. Za určitých podmínek lze cenu přestavby snížit, o podrobnostech se můžete informovat na čísle 606 616 986 u pana Apfelthalera - legislativního pracovníka. Plnící hrdlo tankování se standartně umísťuje na pravý zadný blatník v nejnižšším možném místě podle schválené homologace. Za příplatek, a pokud to místo dovolí, lze umístit plnící hrdlo i do prostoru pod víčkem tankování benzínu. Tady se ale při tankování musí nasadit redukce, kterou od nás obdržíte po dokončení přestavby.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.10.2010 21:54:35
Jméno:
Vladimír Daněk Předmět:
bpuqashqai lpgDobrý den, můžete mě prosím sdělit na jakou částku vyjde přestavba vozidla Nissan Qashqai na LPG, rok výroby 2010, motor 1:6 benzín, vozidlo má ujeto 3000 km a právě zvažuji v jakém okamžiku a kde provést přestavbu, máte nějaké zkušenosti s tím, pokud vozidlo přestavím na LPG o jakou část záruky přijdu, zda se týká jen motoru, nebo bude v případě jakékoliv závady např. na elektroinstalaci to prodejce svádět na LPG? je mě zřejmé, že za autorizovaného prodejce nemůžete mluvit, ale jen jsem se chtěl zeptat ne event. zkušenosti a dále na doporučení kdy vozidlo přestavět? Je nutné přimazávat ventily. děkuji
27.10.2010 9:20:52
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: bpuqashqai lpgDobrý den pane Vladimíre.
Standartní cena přestavby Vašeho vozidla u naši firmy je 29.500 Kč včetně DPH. Je nutné přimazávání ventilů. U nás je přimazávání již zahrnuto v ceně přestavby. Za určitých podmínek lze cenu přestavby snížit. Více se o těchto podmínkách dozvíte na tel: 606 616 986 u pana Apfelthalera, našeho legislativního pracovníka.
Naše firma nepřebírá záruku na automobilové díly u vozidla který přestavujeme na alternativní pohon LPG. Je nutné domluvit s prodejcem automobilu podmínky záruky v případě montáže LPG. Jsou případy kdy prodejce se znalostí, že alt.pohon LPG není na závadu motoru ani ostatních dílů záruku neruší. Je to však individuální a je nutné s prodejcem tuto alternativu projednat.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
21.10.2010 18:29:35
Jméno:
karel Předmět:
peugeot 406 LPG?dobry den chtel bych se zeptat mam peugeot 406 2,0 16v 99kw rok vyroby 2000 kod motoru:RFR jestly u tohoto vozu jde udelat prestavbu a jestly by sla nadrz misto rezervy a jestly je jedno jestly ma najeto 205tis. a na kolik by me to stalo a jak dlouho by tak trvala prestavba prozatim dekuji
22.10.2010 7:27:29
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: peugeot 406 LPG?Dobrý den pane Karel.
Nic nebrání přestavbě Vašeho vozidla na pohon LPG s toroidní nádrží místo rezervního kola. Samotný počet najetých kilometrů není zcela rozhodujícím kritériem pro přestavbu na LPG, za podmínky, že máte v pořádku zapalovací soustavu motoru (cívky, kabely svíčky..) Zařízení LPG bude kopírovat jízdní vlastnosti vozu na benzín, tedy stavu, který odpovídá stáří a opotřebení Vašeho vozidla. Mějte na paměti, že je provoz na plyn při eventuelních poruchách motoru na benzín citlivější. Přestavba stojí 28.000 Kč včetně DPH. Možnosti slevy lze projednat na tel: 606 616 986 pan Apfelthaler - legislativní pracovník. Přestavba trvá jeden pracovní den od 7:00- 15:00. Prozatím tolik!
Ing.Pataky - technik
19.10.2010 8:37:09
Jméno:
Stanislav Král Předmět:
Citroen C-CrosserDobrý den, ještě se chci zeptat, jak velká nádrž se tam vejde, když C-Crosser má pouze dojezdové kolo ?Děkuji S.Král
19.10.2010 9:42:45
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Citroen C-CrosserDobrý den.
Cca 56 litrů.
Ing.Pataky
17.10.2010 22:25:16
Jméno:
Stanislav Král Předmět:
Citroen C-CrosserDobrý den, chci se zaptat, zda lze namontovat Citroen C-Crosser 2.4i automatická převodovka, rok výroby 2008 a zda lze namontovat toroidní nárž - nechci zmenšovat kufr nádrží. Děkuji S.Král
18.10.2010 10:30:45
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: Citroen C-Crosser
Dobrý den pane Král. Ano, na Vašem vozidle Citroen C-Crosser 2.4i lze provést přestavbu na alternativní pohon LPG. Lze umísti i toroidní nádrž na místě vyhrazené pro rezervní kolo. S pozdravem ing.Pataky - technik
14.10.2010 10:13:45
Jméno:
Roman Jelínek Předmět:
Nissan Qashqai 2.0 16VDobrý den, chci se zeptat, jestli je možné instalovat LPG do Nissan Qashqai 2.0 16V automat. r.v. 2007. Jestli máte již skušenost a jestli lze osadit toroidní nádrž. Děkuji jelínek.
14.10.2010 15:09:28
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: Nissan Qashqai 2.0 16V
Dobrý den pane Jelínek. Ano, do Vašeho vozidla lze namontovat zařízení pro alternativní pohon LPG. Lze použít toroidní nádrž o objemu 50 lt. Je nutná instalace přimazávání ventilových sedel VAP-SAVER. S pozdravem Ing.Pataky - technik
14.10.2010 9:42:31
Jméno:
Dalibor Novak Předmět:
LPG sady na FSI motoryDobry den, chci se zeptat na konkretni datum, kdy zacnete nabizet montaze LPG sad do FSI motoru jak mate uvedeno v novinkach. Konkretne se mi jedna o montaz do OctavieII 2.0l 4x4 FSI. Bude mozne tuto montaz provest u vaseho smluvniho partnera pro SM v Horni Suche? Diky za odpoved.
14.10.2010 14:57:06
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: LPG sady na FSI motory
Dobrý den pane Novák. Vzhlem k probíhajícím zkouškám u výrobce zcela nového zařízení LPG pro FSI motory, zatím nelze stanovit konkrétní datum zahájení montáží. Veřejnost budeme včas informovat prostřednictvím našich stránek. Po naskladnění zařízení proběhne zaškolení našich partnerů, tedy i partnera z Horní Suché. S pozdravem Ing.Pataky - technik
10.10.2010 20:01:06
Jméno:
Tomáš Předmět:
Citroen C4Dobrý den,
chtěl bych se Vás zeptat na několik otázek týkajících se případné přestavby mého vozu na LPG.
Jedná se o vůz Citroen C4 SEDAN rok výroby 2008, 1,6i 16V, 80kW, typ motoru NFU 1587ccm s ročním nájezdem 18.000km.
1, zda je pro tento model (SEDAN) schválena typová zástavba a provoz s toroidní nádrží – (vyndání rezervy z místa pro ni určenou) a v případě že ano, tak jaký objem nádrže se do C4 sedan vejde? Rezerva o rozměru 195/65 R15 je velikostně téměř přesně.
2, jaký typ zařízení by byl při přestavbě použit a zda je ve standartu přepínač s palivoměrem?
3, je nutné pro tento motor přimazávání ventilů a použití speciálních svíček při provozu na LPG?
4, dočetl jsem se o fiktivním úbytku benzínu na palivoměru, který řídící jednotky Citroenu automaticky odečítají. Je nutné i pro tento model emulátor palivoměru?
5, jaké hodnoty po přestavbě ukazuje palubní počítač při provozu na LPG? (jde mi o hodnoty spotřeby – když je benzínová jednotka klamána že jede na benzín, zda ukazuje odpovídající hodnoty jakoby pro benzínový provoz).
6, máte již nějakou zkušenost s přestavbou C4, jaká je časová náročnost montáže, jak dlouho se čeká na montáž po závazné objednávce, možnost a cena zapůjčení náhradního vozu?
7, jaká je celková cena přestavby tohoto vozu?
Předem děkuji za Vaši odpověď.
11.10.2010 7:48:25
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Citroen C4
Dobrý den pane Tomáš. Ano, Vaše vozidlo je vhodné pro přestavbu na LPG. Naše firma vlastní certifikát typové zástavby a proto nejsou nutné další výdaje za individuální schvalování. Jednoznačně doporučuji moderní vícebodové vstřikování některého z našich zařízení např. Stag 300 Plus nebo Premium (o rozdílech se dozvíte na www.lpg-autogascentrum-servis.cz v sekci Témata > Srovnání systémů) Do vozidla lze namontovat toroidní nádrž místo rezervního kola o objemu 53-56 litrů. Každé naše zařízení je vybaveno přepínačem s indikací množství paliva v nádrži (např. svítí 4x LED – plná, svítí 2xLED - ½ nádrže, svítí 1 LED - ¼ nádrže a pod. a červená LED pro indikaci rezervy na cca 60-80 km dojezdu) Přimazávání pro Vaše vozidlo není nutné. (o přimazávání se více dozvíte na www.lpg-autogascentrum-servis.cz Témata > Flash Lube) Fiktivní úbytek benzínu na palivoměru vozidla je velice individuální záležitost a nelze je konkretizovat. Emulátory tohoto jevu u některých vozidel fungují, a u některých ne. Je třeba s tímto jevem počítat. Řídící jednotka benzínu (a následně jeho palubní počítač) vždy vypočítávají úbytek benzínu podle vypočtených časů pro benzínové vstřikovače. Letos jsme namontovali 18 vozidel vašeho typu. Montáž trvá jeden den ( 7:00 – 15:00 ), a pokud se objednáte v tomto týdnu, realizace přestavby by byla příští týden podle vašeho výběru. Vztahuje se na Vás naše akční nabídka, tedy i zapůjčení náhradního vozidla po dobu montáže, cena přestavby je 23.500Kč včetně DPH a 50 litrů LPG zdarma. S pozdravem Ing.Pataky - technik
8.10.2010 8:43:22
Jméno:
Homolovi Předmět:
Mitsubishi Pajero Dobrý den,chtěl bych Vás požádat o vícero níže popsaných informací.Uvažujeme o koupi vozu Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 130kw,r.v 99-2001 automatická převodovka s největší pravděpodobností.Nevíme pro jaký systém LPG se rozhodnout a hlavně proč by tam měl být namontovaný,výhody a poruchovost daného zařízení v konkrétním voze který jsme si vysnili.A hlavně jestli vůdec do tohoto vozu jde nějaké LPG namontovat.Pravdou je,že z internetu znám jen dva druhy a to sekvenční a elektronické-centrální směšovač prý,snad ještě jeden pro moderní benzínové motory.Také jsem na internetu našel vozy s LPG s čerstvě namontovanými LPG,ale když jsme se byli podívat u jednoho,tak měl tento 177konový vůz namontovaný reduktor 140 HP Elpigas Cometa super plus,hlava mi to nebrala tak jsme odkráčeli,ani jsme to nezkoušeli projet.Jsme 20km od Brna,ale po kladných referencích na internetu máme pocit,že to musí montovat jen va še firma.Jenže nás zajímá jak dlouho montáž bude trvat,máme dítě a tak s tím musíme počítat na tu dálku a dovolený.Nebo koho by jste nám doporučili z těch s kým spolupracujete v Brně nebo na brněnsku,co mají aspon podobný přístup jako vaše Fa. k zákazníkům a k zakázce.Hlavně se s nikým nedohadovat,ale jen řešit problémy ,jsou to věci které s prostě můžou pokazit,ale problém je od toho,aby se řešil u odborníka,kdybych měl problém s okapem nepůjdu asi do servisu LPG.Zajímá mě zda li i tato Fa. bude míti k dispozici diagnostiku k danému vozu v případě problémů,prostě k servisu.Omlouvám se neumím to napsát lépe.Dále mě zajímá jak se starat o ono zařízaní LPG já jako uživatel at to šlape v průběho provozu,jak poznat dobré kvalitní palivo LPG,musím také nějak přimazávat např.vetily nebo používat jiný motorový olej a jaké jsou pak jeho výměnné intervaly.Je normální když příjdu k zaparkov anému autu s namontovaným LPG zvednu kapotu motoru a cítím plyn,kde při používání jako spotřebitel-majitel mohu cítit plyn v autě kolem auta?Jak je to s kontrolami LPG,auto jezdí na STK a to tam budu jezdit také,a to v jaký termín,to vždy kdy co?Četl jsem něco o nějakých revizích ty budem dělat kde,pokud v nějakém mont.servisu LPG,tak prosím jak poznám servis který má oprávnění dělat právě ty revize.Jde mi o to at tam dovezu auto na revizi oni udělají bůhví co a já stejně nedostanu nějakýho štempla o revizi,vidíte jak jsem zpitomnělý z oněch foor. Mám ještě otázku která mi je úplně proti srsti,ale musím se zeptat,co kdyby jsme při hledání auta bez plynu našli fajn auto s LPG,jak poznám,že LPG v tom voze je vhodné ba co zcela funkční,jsem úplná nula ohledně jakého koli plynu v aute.Na co bych si měl dát pozor?Jsou rozdíly v jízě a v chování se k vozu na LPG mezi létem a zimou.Nebo ho mám koupit at p lyn je jaký koli a nechat tam domontovat nové O.K LPG.Jak si mám cca do předu propočítat,že to v daném voze bude fakt fungovat a budeme jezdit levněji a né,že to bude tzv. šulnul.
Pokud se nám dostane odpovědí jsme Vám velice vděčni,pro další rozhodování v další postupu.S vozem bude jezdit jen maželka děnně do práce kde je nepřetržitý provoz a proto potřebujeme co největší spolehnutí se,kudy a v jakou denní hodinu pojede v zimním období 40km sama manželka tak se potřebuje spolehnout na sebe a na to auto.Nezeptel jsem se na něco?Děkujeme moc.
S pozdravem Homolovi
8.10.2010 8:44:44
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Mitsubishi Pajero Dobrý den Homolovi.Hned v úvodu Vám sděluji, že Váš typ vozidla, Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 jsme již přestavěli a zákazník je navýsost spokojený. Chodí k nám na pravidelné revize, proto máme průběžné informace o stavu naší zástavby. Jsme poctěni Vašim vyjádřením, cituji: „ že to musí namontovat jen vaše firma“ na základě referencí o nás. Jsme korektní firma, a proto se nebudu vyjadřovat o konkurenčním zařízení Elpigas Cometa. Jste z Brna, ale žádný z našich partnerů ve Vašem okolí tento typ vozidla ještě nemontoval. Proto se přikláním k názoru, provést přestavbu u nás ve Strakonicích. Bohužel, na přestavbu potřebujeme dva dny. Naše firma Vám může vyjít vstříc se zapůjčením vozidla Seat Cordoba na LPG na dobu montáže. Mohli byste se tak porozhlédnout po krásách jižních Čech. Co se týká následného záručního a pozáručního servisu, nemusíte jezdit k nám, ale přímo v Brně nebo v Prostějově Vám doporučíme naše nejlepší servisní střediska. Tyto firmy jsou vybaveny veškerou diagnostikou, erudovaností k provádění kontrol, seřízení a oprav. Výhodou dnešních moderních systémů je, že není nutná přímá starostlivost zákazníka o zařízení LPG. V návodu na obsluhu, jehož součástí je i servisní knížka, se seznámíte s činností přepínače, co dělat v případě havárie, požáru atd. doporučené servisní prohlídky a výměny filtrů. Tyto informace pochopitelně dostanete i po předání vozidla po montáži. Kvalitní a nekvalitní palivo nikdy nepoznáte. Doporučuji tedy tankovat na renomovaných čerpacích stanicích. Přimazávání ventilů u Vašeho vozidla není nutné. Dodržujte typ motorového oleje a intervaly výměny podle doporučení výrobce. Není normální zápach plynu „po zvednutí kapoty“ jak píšete. Je to mylná představa z minula, Dnešní moderní vstřikované systémy nezpůsobují žádný zápach. Koupě vozidla s již namontovaným plynem, skrývá v sobě určitá rizika. Nedozvíte se nic o stavu reduktoru, vstřikovačích a podobně. Následné opravy se pak můžou celé zařízení prodražit. Ceníková montáž Vašeho typu vozidla s osvědčeným zařízením STAG 300 Plus je 35.000 Kč včetně DPH. O podmínkách slevy a získání dalších informací se dozvíte na čísle 606 616 986 od našeho legislativního pracovníka pana Apfelthalera.S pozdravem Ing.Pataky - technik
6.10.2010 13:13:51
Jméno:
Radek Předmět:
Ford Focus
(Asi jsem původní příspěvek vložil na špatné místo, takže ještě jednou vkládám sem:) Zdravím, pohrávám si s myšlenkou na přestavbu vozu Ford Focus 2005 1.6 TiVCT. Poptávku jsem zaslal přes formulář (zatím bez odpovědi), ale zajímá mne jiná věc. Můj známý mne od přestavby odrazuje, říká, že když se na moderním motoru s LPG něco porouchá nebo začne zlobit, tak se hůř hledá závada a servis s LPG firmou si auto navzájem posílají a tvrdí že závadu by měl opravit ten druhý. Jaká je vaše zkušenost a jak případně řešíte situaci kdy auto s LPG začne zlobit? Děkuji za reakci i za případnou odpověď na poptávku.
6.10.2010 20:01:24
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Ford Focus
Dobrý den pane Radek Svůj příspěvek jste do fór(a) vložil správně dne 6.10.2010, tedy dnes. Obě naše fóra jsou funkční, ale nejsou on-line.Vaši poptávku bude vyřizovat vedoucí provozu. Chápu Vaše obavy ohledně přestavby Vašeho vozidla s moderním motorem TiVCT, tedy s variabilním časováním ventilů. Když se k tomu přidají různá „doporučení“ kamarádů a známých, včetně nepřeberného množství elaborátů na různých fórech, je zákazník pochopitelně zmaten. Nemáme problémy s řešením případných závad na zařízení LPG ve vozidle. Pokud je zapalovací soustava motoru ( svíčky, kabely cívky) v pořádku, je moderní diagnostika obslužných programů LPG schopna identifikovat závady jednak textovým popisem, tak snímáním oscilogramů všech vstupních a výstupních funkčních hodnot. V současné době už máme i zařízení, které je schopno po dobu 45 dní zaznamenávat veškeré průběhy a činnost řídící jednotky LPG, a pak je v servisu diagnostikovat. Zákazník při objevení závady na LPG stiskne tlačítko a tím spustí nahráváni dat. Je to tzv. černá skříňka LPG, neboli registrátor dat. (viz. Novinky v záhlaví stránky) Následně se data v servisu diagnostikují a závada se odstraní. S pozdravem Ing.Pataky - technik
30.9.2010 6:56:31
Jméno:
Stanislav Petrášek Předmět:
STAG 300Dobrý den včera jsem u vás byl na první servisní prohlídce a říkal jsem Vašemu servisnímu technikovi že mi kontrolka nesvítí červeně. Tak řekl že se na to podívá a upraví to ale dnes když jsem dojíždel nádrž tak to znovu nesvítilo. Zůstala svítit jedna zelená kontrolka a ta kontrolka na přepínání buď na plyn nebo benzín blikala ale všiml jsem si že blikala strašně rychle, neblikala ve stejném intervalu jako za studeného motoru když to čeká na správnou teplotu. Bude to chtít ještě seřídit??? Dnes bych se tam mohl stavit pokud máte čas na to kouknout. Jestli budete mít čas mám tankovat plyn nebo nechat prázdnou at vidíte jak to bliká. Jinak jsem se vším nad míru spokojený. Děkuji mnohokrát Petrášek
30.9.2010 8:12:55
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: STAG 300Dobrý den pane Petrášek.
Bude Vás telefonicky kontaktovat vedoucí provozu pan Přech a domluvíte se na dalším postupu.
P.S. Nevím s kým jste včera jednal, ale technik jsem já, a my jsme se včera vůbec nepotkali.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam