Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <41>  <42>  <43>  <44>  <45> ||  <265>     >>   >5x>  

28.4.2021 18:09:23
Jméno: Michal Předmět: Svity motor a chyba Gas scaric officina(dílna na vypouštění)
Prosím poraďte co z tím může bejt. Svity motor a chyba Gas scaric officina(dílna na vypouštění).
Děkuji
29.4.2021 7:31:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Svity motor a chyba Gas scaric officina(dílna na vypouštění)
Dobrý den, jedná se o závadu spojenou s tvorbou palivové směsi a emisním systémem. Pro určení závady je třeba použít diagnostiku případně provést doplňková měření. Může jít např. o závadu vstřikovačů, zapalovací soustavy, lambda sondy, katalyzátoru atd..

27.4.2021 16:19:21
Jméno: Pavel Ševčík Předmět: Dávkování aditiva lpg
Dobrý den. Chci se vás zeptat na význam montáže dávkování aditiva lpg Elektronic Valve Protector do motoru s přístřikem benzinu. Mám Alfa R. Giulietta 1,4, 88kw turbo s puvodní zástavbou lpg LANDI RENZO. Aditivum chci napojit před plynové vstřikovače,ale nevím, jestli to mohu udělat u vstřikovaču Landi Renzo. Děkuji předem za váš názor. Ševčík
28.4.2021 7:15:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dávkování aditiva lpg
Dobrý den, vzhledem ke konstrukci vstřikovačů Landi Renzo bych doporučoval použít skekvenční systém Valve Protector s aplikací za plynové vstřikovače.

23.4.2021 10:57:25
Jméno: Milos Předmět: přestavba na lpg
Dobrý den
je možná přestavba na lpg u toyoty CHR? pokud ano tak v jaké cca ceně?
23.4.2021 12:09:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přestavba na lpg
Dobrý den, MPI motory s objemem 1,8 (ve výkonových variantách 72 nebo 90 kW) a 2,0 (ve výkonových variantách 82,109,122 kW) lze přestavět na pohon LPG. U motoru s přímým vstřikováním paliva 1,2, kód motoru 8NR-FTS potřebuji vědět, zda je či není vozidlo vybaveno filtrem pevných částic. Ceny posílám mailem.

22.4.2021 20:24:44
Jméno: Roman Předmět: Lpg c max
Ford C-MAX 1.6i Ti-VCT 92 KW,r.v. 2013 . Dobrý den je tento motor vhodný k přestavbě na LPG?A popřípadě cena přestavby .děkuji
23.4.2021 7:50:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg c max
Dobrý den, přestavba tohoto motoru na LPG je možná. Cenu přestavby Vám zasílám mailem.

20.4.2021 9:06:06
Jméno: Mat367 Předmět: Toyota yaris 1.5 model 2020
Dobrý den,
půjde přestavět na lpg toyota yaris 1.5 dynamic force 125k, případně hybrid 1.5 116k. Oba motory jsou stejné - atmosférický tříválec s přímým vstřikováním.
Zajímalo by mě zda půjde tento motor přestavět a případná cena přestavby.
20.4.2021 13:33:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Toyota yaris 1.5 model 2020
Dobrý den, v současné době nemáme od žádného našeho dodavatele (výrobce) vhodný kit pro přestavbu těchto motorů na LPG.

19.4.2021 14:47:32
Jméno: Miloš Navrátil Předmět: přestavba u Toyoty C-HR
Dobrý den
Je možná přestavba vozidla Toyota C-HR na LPG ? Pokud ano, tak jaká by byla asi cena ?
Jedná se o motor 1.2 85 kw
21.4.2021 7:17:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přestavba u Toyoty C-HR
Dobrý den, pro odpověď na Vaši otázku potřebuji vědět jako emisní třídu tento motor splňuje zda E6B nebo E6Dtemp případně číslo předpisu z velkého technického průkazu (u starší verze TP je uvedeno v řádku V9 a nové verze TP je to položka 17 na zadní straně). Údaj mi pošlete mailem na adresu prochazka@autogascentrum.cz.

17.4.2021 9:29:51
Jméno: Radek Předmět: demontáž LPG a montáž do jiného vozu
Dobrý den, je možné demontovat LPG z vozu Octavia II 1,6MPI a namontovat ho do jiné Octavie - LPG je staré 2 roky, výrobce STAG
Děkuji
19.4.2021 8:40:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: demontáž LPG a montáž do jiného vozu
Dobrý den, v případě přemontáže do jiného vozu je třeba dodržet tyto zásady. Nový motor musí mít shodný počet válců, musí to být MPi motor (benzín je vstřikován do sání před sací ventily) a reduktor musí splňovat výkonové požadavky motoru. V případě že nový motor je výkonnější, je třeba použít silnější reduktor. Přemontáž musí být provedena odborným servisem, který provede příslušné zápisy v TP vozidel (jak vozidla, ze kterého bylo zařízení demontováno, tak i vozidla nového) a zajistí nahlášení přestaveb (demontáže i montáže) do systému IS TP Ministerstva dopravy.

16.4.2021 18:42:14
Jméno: Simon Předmět: Bmw 745 BRC dlouhe starty
Dobry den vlastním bmw 745 s lpg systémem BRC. Vozidlo sem již s lpg koupil. Muj dotaz je ohledně dlouhých startu s lpg. Na benzin chytne hned. Podle diskuzi sem Koukal ze by mohl byt spatny uzavírací elektroventil. Kdyz sem se na nej dnes podíval tak sem zjistil ze neni ani zapojeny. Moc sem to nezkoumal, ale při rychle prohlídce sem konektor nikde nenašel. Předpokládám ze konektor jde přímo z ŘJ LPG ? Předem dekuji za odpoved Simon
19.4.2021 8:28:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Bmw 745 BRC dlouhe starty
Dobrý den, v případě špatných studených startů je třeba navštívit odborný servis, který provede diagnostiku k určení závady. Příčin může být celá řada např. špatná plynová mapa, vadné vstřikovače LPG, vadný reduktor atd.

16.4.2021 14:56:57
Jméno: Roman Předmět: Lpg c max nebo scenic
Dobry den zvazuji koupi c maxe 1.6 r.v kolem 2011 až 2014.je tento motor od fordu vhodny na přestavbu lpg?nebo alternativa?pokud ne ještě uvažuji o scenic 3 ...1.4 nebo 1.6tka . Nyní mám scenic 2 lpg 2004 a 10 let bez problémů s lpg.ale chce to změnu. Děkuji za odpověď
16.4.2021 15:22:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg c max nebo scenic
Dobrý den, Ford používal motory s objemem 1,6 v modelu C-MAX jak s přímým vstřikováním benzínu tak i MPi motory s označením Ti nebo TiVCT. Obecně platí, že pro přestavbu jsou vhodnější motory MPi – přestavba je levnější a po přepnutí je provoz pouze na LPG. Přímovstřikové motory označované jako EcoBoost nebrat. U novějších motorů Ford i Renault vždy používáme některý ze způsobů „přímazu“.

12.4.2021 15:48:34
Jméno: Čestmír Předmět: RE: Padání teploty chladicí kapaliny
Dobrý den,

děkuji za odpovědi. Vadné teplotní čidlo mě napadlo ihned. Teplotní čidlo bylo ale následně měněno současně s termostatem. Bylo mi řečeno, že systém je samoodvzdušňovací. Nicméně i já jsem zkoušel systém odvzdušňovat ventilky a zavzdušněný nevypadal. Navíc když se měnil termostat, tak se musela chladicí kapalina vypustit a znovu napustit. Zbývá tedy špatné napojení reduktoru na vodu.
Ještě mě napadá, že se vždy proste sejde v jeden čas, otevření termostatu a vstup vychlazené vody z chladiče v masce auta a vyšší odběr tepla reduktorem, který dále sebere ještě více tepla kapalině. Ale to je jen má dedukce. Ale nikdo jiný podobný problém neregistroval, co jsem tak zkoumal na diskusích.

12.4.2021 13:08:40
Jméno: Čestmír Předmět: Padání teploty chladicí kapaliny
Dobrý den, potřebuji prosím radu od profesionálů ohledně plynu.
Mám Renault Fluence Ph2 a motor 1.6 16v K4M 838. Nechal jsem si přestavit motor na plyn (BRC) s elektronickou aditivací ERC. Problém je ten, že od přestavby mi skáče teplota chladicí kapaliny (před přestavbou se nic z níže popisovaného nedělo). Palubní počítač mám vyjma otáčkoměru digitální, tedy i ukazování teploty. Nechal jsem si po objevení problému vyměnit termostat. Problém se vyřešil jen částečně. Teplota již neskáče tak často, ale stejně. Teplota skáče hlavně po prudším přidání plynu nebo při vyřazení z kopce. V zimě je situace horší, v létě se toto téměř neděje. Mohlo by toto být způsobeno reduktorem, který odebírá příliš mnoho tepla chladicí kapalině? Mám se obávat nějakého poškození motoru?
Teplotu jsem kontroloval i přes OBD, kde teplota začne stoupat k cca 99 °C, poté náhle padne pod 70 °C a to už zaznamená palubní počítač.
Ještě bych dodal, že pokud vypnu LPG systém a jedu na BA, tak teplota chladicí kapaliny také občas kolísá tak, že to zaznamená palubní počítač. Sice ne tak často, ale děje se to (před přestavbou se to nedělo). Je to možným zásahem do chladicího systému vloženým reduktorem?
Také jsem četl, že se zakrývá reduktor, aby se tolik neochlazoval okolním vzduchem.
Ještě mě napadlo, že by mohla být poškozená vodní pumpa, protože mi ihned po přestavbě na LPG vytekla chladicí kapalina a čerpadlo mohlo jet chvíli "nasucho".
Děkuji
12.4.2021 14:00:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Padání teploty chladicí kapaliny
Dobrý den, příčin kolísání teploty chladící kapaliny může být více např. vadný snímač teploty chladící kapaliny, zavzdušnění chladícího systému, špatné napojení LPG systému na vodu …. Vodní pumpa má zapouzdřená ložiska a krátkodobý provoz „nasucho“ by ji neměl poškodit.

3.4.2021 20:16:38
Jméno: petr Předmět: startování
Zlobí mi u hyundaie i 20 rok 2010 startování. Když se rozsvítí na palubce žlutý klíček tak v pohodě nasrartuju, když se neobjeví tak nenastartuju. Chvilku počkàm a pak naskočí ale musí svítit klíček. Neví někdo co to je ?
6.4.2021 8:11:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: startování
Dobrý den, závadu může způsobovat imobilizér. Zkuste vyměnit baterii v klíčku nebo zkusit startovat druhým klíčkem. Pokud to nepomůže navštivte servis.

2.4.2021 14:30:29
Jméno: Lukáš Předmět: praskání krytu airboxu
Dobrý den, občas se mi stane, že mi praskne kryt air boxu, když jedu na LPG nebo když auto přepnu zpět na benzín. Ozvou se dvě tři rány a praskne to. Mám fábii 1,4 Mpi. Nevíte co s tím? Děkuji
6.4.2021 7:51:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: praskání krytu airboxu
Dobrý den, zřejmě máte ve Vašem voze namontovaný systém s jednobodovým vstřikováním, který není pro MPi motor nejvhodnější. Pokud je někde nějaká netěsnost, nebo je palivová směs nesprávná může docházet k praskání sání. Doporučuji navštívit plynaře, který provede kontrolu LPG systému a jeho nastavení.

1.4.2021 20:25:21
Jméno: Martin Předmět: Spotřeba
Dobrý večer, jsem po výměně regulátoru u CNG - VW Caddy (na vině byla netěsnost). Shodou okolností se mě po výměně zvedla spotřeba plynu zhruba o 1-1,5 kg/100km. Je to opravdu jen shoda okolností či je na vině právě nový regulátor?

Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Martin
6.4.2021 7:43:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Spotřeba
Dobrý den, výměna regulátoru tlaku by neměla mít zásadní vliv na spotřebu. Obraťte se na servis, kde opravu prováděli.

28.3.2021 14:46:27
Jméno: Z.Petr Předmět: opel meriva 1.4turbo 103kw
Dobrý den,chci se zeptat zda je vhodné lpg do oplu meriva .1,4turbo 103kw popř,na co si dát pozor-přimazávaní ano-ne.děkuji
29.3.2021 9:00:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: opel meriva 1.4turbo 103kw
Dobrý den, přestavba motoru Opel 1,4, 103 kW, A14NET, B14NET možná je. Jako ochranu ventilů použít přístřik benzínu nebo vhodný tlakový systém aditivace.


<5x<   <<     <1> || <41>  <42>  <43>  <44>  <45> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací