Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <45>  <46>  <47>  <48>  <49> ||  <265>     >>   >5x>  

30.11.2020 8:45:07
Jméno: Eduard Plášek Předmět: LPG - ventilátor chladiče
Při jízdě na LPG se často spouští ventilátor chladiče při jízdě na benzín je vše v pořádku jedná se o Citroën berlingo1,6-88kw a LPG zařízení Elpigaz ITL. Děkuji
30.11.2020 12:42:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG - ventilátor chladiče
Dobrý den, pokud benzínová řídící jednotka zjistí špatné složení palivové směsi, pak přepne do tzv. nouzového režimu a spustí ventilátor. Špatné složení LPG palivové směsi může být způsobeno např. vadným vstřikovačem, vadným reduktorem, vynecháním zapalovací soustavy …. Pro zjištění závady bude nutné provést diagnostiku.

29.11.2020 20:22:37
Jméno: Eduard Plášek Předmět: LPG - ventilátor chladiče
Při jízdě na LPG se často spouští ventilátor chladiče při jízdě na natural je vše vpořádku kde mám hledat závadu? Děkuji
30.11.2020 7:32:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG - ventilátor chladiče
Dobrý den, je těžké dát alespoň trochu smysluplnou odpověď, když neuvádíte, o jaké vozidlo a jaký LPG sytém se jedná. Příčin může být mnoho a pro určení závady bude třeba provést kontrolu zapojení LPG systému a diagnostiku.

25.11.2020 0:24:58
Jméno: Ondřej Vémola Předmět: Diagnostika továrně instalovaného systému Landi Renzo
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli existuje software pro diagnostiku jednotky LC02 firmware VW202046G34. Bohužel ve VGI tools není firmware zobrazený a nemám možnost zkontrolovat tlak v soustavě. Děkuji za info. Vémola
25.11.2020 7:35:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Diagnostika továrně instalovaného systému Landi Renzo
Dobrý den, ano software pro tovární přestavby existuje, ale pokud vím mají ho k dispozici jen značkové servisy. Pro kontrolu tlaku software nepotřebujeme, tlak si dokážeme zkontrolovat jiným způsobem.

23.11.2020 16:27:39
Jméno: Ladislav Předmět: Čerpání LPG bez obsluhy
Dobrý den,
lze oficiálně v ČR absolvovat školení pro samoobslužné tankování LPG a získat tak nějaké potvrzení nebo certifikát, který by opravňoval k čerpání bez obsluhy a uznávaly ho všechny čerpací stanice? V případě, že ano, kdo a kde školení provádí?
Děkuji za odpověď.
24.11.2020 7:20:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Čerpání LPG bez obsluhy
Dobrý den, dle platné legislativy smí LPG čerpat pouze osoba řádně proškolená. Někteří provozovatelé čerpacích stanic zájemce o samoobslužné čerpání proškolí a proškoleným pak umožní samoobslužně čerpat na stanicích konkrétního provozovatele (obvykle vystaví proškolenému identifikační kartu) . Na řadě čerpacích stanic bývá LPG stojan zamknutý a musí se přivolat obsluha s klíčem, která stojan odemkne a provede čerpání.

21.11.2020 13:30:53
Jméno: Věra Jirmanova Předmět: Rsdio
Při vypnutí vozidla a uzamčení, nevypne se rádio. Děkuji Jirmanova
23.11.2020 7:41:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Rsdio
Dobrý den, závada může být např. ve spínací skříňce, ve špatném zapojení rádia atd.. Pro odstranění závady navštivte autoelektrikáře.

19.11.2020 11:35:53
Jméno: Tomáš Předmět: Na LPG na tři válce
Dobrý den, Na Hondě Civic 2004 po přepnutí na LPG jede pouze na tři válce.
19.11.2020 12:28:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Na LPG na tři válce
Dobrý den, pro určení závady je třeba připojení k diagnostickému programu. Závada může být v řídící jednotce, elektroinstalaci, vstřikovači….

19.11.2020 10:37:16
Jméno: Tomáš Předmět: Fiat Tipo 1,4 T-jet LPG z tovarne
Dobrý deň prajem,
riešil som presne tento istý problém vo fiate Bravo II s motorizáciou 1,4 16V, 66 kw. Podľa informácii ktoré mám, tento problém u fiatu spôsobuje posunutie máp v RJ motora, spôsobené dlhodobým jazdením na LPG ( vyššie oktánové č. LPG). Jediné čo pomohlo bolo, keď mi v jednom LPG servise na základe ich skúseností mierne posunuli spaľovanie smerom do chudobnejšej zmesi. Toto naozaj pomohlo a od tej doby auto naozaj štartovalo na jednotku. Musím tiež však poznamenať fakt že napriek ubezpečeniu v servise že takéto nastaveniu motoru neublíži, po 100 000 km najazdených na LPG, došlo k podpáleniu výfukového ventilu na 4. valci. Toľko moja skúsenosť ...
19.11.2020 12:28:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Tipo 1,4 T-jet LPG z tovarne
Dobrý den, k otázce bohatosti směsi bylo již na tomto fóru napsáno mnoho. K posunu benzínové mapy dochází vlivem nesprávného složení LPG palivové směsi. Je třeba správně diagnostikovat, čím je to způsobeno. K posunu plynové mapy může dojít např. vlivem špatného nastavení nebo změny tlaku reduktoru, plynových vstřikovačů z důvodu jejich opotřebení atd.. Pokud má LPG systém dlouhodobě a spolehlivě fungovat, je nutné vždy 1x za rok (např. v rámci kontroly těsnosti LPG systému tzv. revize) nechat zkontrolovat plynovou mapu dle benzínových korekcí a v případě nutnosti včas opravit plynovou mapu nebo zjištěné závady. U těchto motorů Fiat vždy používáme některý způsob ochrany ventilů.

18.11.2020 7:24:59
Jméno: Tomáš Předmět: Nejde seřídit
Dobrý den. Octavie 1.8T s Elpigazem nejde pořádně nastavit. Nelze provézt autokalibraci jelikož se zkrátka nedokončí ani po 5 minutách držení konstantích otáček. Bohatost směsi jsem nastavil tak aby auto v žádném režimu zatížení necukalo. Problém je ten že po chvilce se v ŘJ motoru napíší 2 chyby ohledně bohatosti směsi. Dále mě zaráží to,že lambda regulace při běhu na benzín různě poskakuje kolem 0. Na lpg se při volnoběhu zasekne na -20,3% a vůbec se nehne dokud nepřidám plyn. Mapu jsem zkoušel na volnoběhu posouvat na min. či max. možnou mez ale vůbec to nereaguje.. Samozřejmě reduktor i vstřiky by zasloužily repas nebo vyměnu ale je mi divné to chování lambdy. Ta regulace seklá na -20.3 přitom ostatní hodnoty jako idle learned apod jsou v toleranci -8-8%. Ranní starty a následná jízda jsou s cukáním motoru než se ohřeje. Filtry vyměněny a tlak lpg se drží na 1,35 bar. Díky moc.
18.11.2020 8:14:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde seřídit
Dobrý den, pokud je vše zapojeno dle schématu, pak není důvod, aby neproběhla kalibrace. Co se bohatosti směsi týká, typoval bych to na závadu vstřikovače nebo reduktoru. Doporučuji též zkontrolovat zapalovací soustavu. Pokud budete chtít závadu odstranit, objednejte se u nás na servis na tel. 606 659 530.

17.11.2020 9:08:58
Jméno: Jiří Hrubý Předmět: Prestavba auta na CNG
Dobrý den, na kolik by u vás vyšla přestavba Honda C-RV 2.0 na CNG? Děkuji
18.11.2020 7:19:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Prestavba auta na CNG
Dobrý den, je třeba vědět, že pro CNG se vyrábí pouze válcové nádrže, které budou u tohoto vozidla umístěny v zavazadlovém prostoru. Počet použitých nádrží se bude odvíjet od požadovaného dojezdu na CNG a to samozřejmě významně ovlivňuje cenu přestavby. Pokud budete chtít detailnější informace, rád Vám je poskytnu telefonicky na č. 602420268.

15.11.2020 17:57:32
Jméno: Josef Volvo Předmět: Chyba 0101 souvislost s LPG?
Dobrý den, koupil jsem Volvo Xc90 2.5t 154kw na LPG. Vyskakuje mi chyba P0101 váha vzduchu. Předchozí majitel mluvil o tom, že při vyskočení chyby jezdil na benzín a chyba zmizela. Máte s tím nějaké zkušenosti? Může se jednat o chybu nastavení LPG nebo o vlastnost přestavěného motoru? Dekuji
16.11.2020 11:28:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chyba 0101 souvislost s LPG?
Dobrý den, pokud je instalace LPG systému provedena správně nemá vliv na váhu vzduchu.

14.11.2020 19:43:13
Jméno: Milan Předmět: cena
Je možná a kolik stoji přestavba na lpg u suzuki vitary 1,4 booster jet 4x4
16.11.2020 7:22:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cena
Dobrý den, přestavba motoru s kódem K14C je možná. Cenu přestavby Vám posílám mailem.

11.11.2020 3:56:48
Jméno: Rostislav Předmět: cena přestavby LPG
Prosím o informaci zda standardtně v ceně za přestavbu je kalkulována výměna svíček Brisk Silver.
Děkuji za odpověď.
Beránek
11.11.2020 7:57:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cena přestavby LPG
Dobrý den, výměna svíček není kalkulována v ceně přestavby. Při přestavbě svíčky kontrolujeme a v měníme pouze v případě potřeby. Svíčky Brisk Silver nepoužíváme.

10.11.2020 23:04:14
Jméno: Petr Předmět: w touran 2012 cng
Dobrý den.Auto pokazde po natankovaní cng po ujeti cca 100metru zacne motor vynechavat a rozsvítí se zavada motoru. Po vypnutí zapalovaní a znovu nastartovani zavada zmizí a auto jedezdi normalne až do dalsího natankovaní.to se pak závada projeví znovu tak se to opakuje mesic.Děkuji za radu
11.11.2020 7:52:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: w touran 2012 cng
Dobrý den, závada může být jak v zapalovací soustavě nebo elkroinstalaci, tak např. v některém CNG vstřikovači, některém čidle, reduktoru atd.. Pokud závada nebude zapsána v paměti závad řídící jednotky bude nutné pokusit se závadu navodit při připojené diagnostice.

9.11.2020 1:26:27
Jméno: Vojta Předmět: Lpg
Dobrý den. Měl bych dotaz ohledne prestavby vozu PASSAT combi(3C5) 2.0 fsi 147kw kody motoru :
CBFA,CCZA,CCTA,CAWB,BWA,AXX,BPY

který z techto uvedených kodu motoru by jste doporucil pro predstavu na LPG ? děkuji
9.11.2020 7:34:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, zpracovány jsou přestavby pro tyto kódy motorů: BWA, AXX, BPY, CAWB, CCZA. Pro zvolení správného LPG zařízení pak potřebujeme ještě znát konkrétní typ benzínové řídící jednotky.

4.11.2020 23:57:36
Jméno: Martin Pavlik Předmět: Přepínaní do nouzového režimu
Dobrý den. Jako pracovní auto používam fábii II 1,2 51kw 2008. Momentálně najeto 370000 (od 108000 na plynu Solaris II OBD). Doteď auto jezdilo bez sebemenších problému. Poslední měsíc se auto po nastartováni na neutralu projevuje na benzinu neklidným chodem a po chvilce jízdy se přepne se do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a znovunstartování neklidný chod na neutralu přetrváva. Nouzový režim se někdy zopakuje, někdy ne, v závislosti na teplote. Čím je chladněji, tím je to častejší. Po zahřátí motoru a přepnutí na plyn auto jede bez problému jak na plyn, tak na benzin. Mechanik si už neví rady. Nepomohlo vyměnit benzinovou řidicí jednotku, svíčky, zapalovací cívky a taky sme vyloučily chybu benzínových vstřiku. Tlaky ve válcich jsou 1.valec 12 atmosfér, 2 valec 13. a 3. válec 14 atmosfér. Na motoru bylo měněno vše pravidelně kromě lambda sondy(ta je ješte puvodní). Mechanik vyslovil hypotézu, jestli to není rozvodama (ty se měnili před 90000Km) nebo jestli to nepusobí plynová řidicí jednotka(asi před 3-4 lety byla spravována po spáleni nějakeho čipu v ní což asi zpusobila kuna prokousnutím kabelu k jednomu plynovému vstřiku). Chci se proto zeptat na možné řešení problému a eventuelní opravu. Auto je čerstvě po STK a rád bych ho ješte pár let využil.
5.11.2020 8:44:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínaní do nouzového režimu
Dobrý den, i když jste uvedl celou řadu informací, netroufnu si dát Vám jinou radu, než abyste se objednal na servis k nám do Strakonic. Naše firma se zabývá přestavbami plynu déle než 27 let a jako Bosch servis jsme vybaveni nejmodernější diagnostikou. Provedeme diagnostiku jak benzínové, tak i plynové části Vašeho vozu a na základě výsledku pak provedeme opravu. Na servis se můžete objednat na tel.: 606 659 530.


<5x<   <<     <1> || <45>  <46>  <47>  <48>  <49> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací