Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <50>  <51>  <52>  <53>  <54> ||  <265>     >>   >5x>  

25.5.2020 23:04:44
Jméno: josef Předmět: mam take stejny problem
mam take stejny problem poradite?? pifajs@seznam.cz dekuji
26.5.2020 7:55:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: mam take stejny problem
Dobrý den, pokud máte stejný problém je má odpověď stejná jako u předchozího dotazu.

25.5.2020 19:22:21
Jméno: Jaroslav Novotný Předmět: STK
Dobrý den.
Honda Civic VII, 1,4 iS.
Dnes jsem byl na STK, kde mi neprošly emise. Namísto limitních 0,3 tak 1,19.
Zpočátku prý nereagovala ani lambda sonda.
Přitom mám za sebou revizi LPG, nové svíčky a filtry.

Prosím, na co bych se měl zaměřit, abych příště prošel?

Děkuji.
26.5.2020 7:46:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STK
Dobrý den, inspekční prohlídka neboli „revize“ spočívá v kontrole LPG systému z pohledu bezpečnosti. Kontroluje se úplnost systému, stav jednotlivých komponent a vedení, těsnost systému a plynová mapa. Předpokladem, aby LPG systém fungoval správně je, že provoz na benzín je bezvadný. Lambda sonda měří množství kyslíku ve výfukových plynech a získaná data vysílá benzínové řídící jednotce, která na základě těchto dat upravuje bohatost směsi. Pokud lambda sonda správně nefunguje má to vliv na tvorbu emisí. Doporučuji proto nejprve zajistit, aby provoz na benzín byl bezchybný. Pak zkontrolovat diagnostickým programem správnou funkčnost LPG komponent a zkontrolovat, případně upravit plynovou mapu. Bylo by dobré navštívit plynaře, který nejen že umí servisovat Váš LPG systém, ale má i diagnostiku k Vašemu vozidlu a má stanici měření emisí. Můžete se také na servis objednat u nás. Nabízíme kompletní servis, nejenže umíme plyn, ale jako BOSCH Servis jsme vybaveni nejmodernější diagnostikou, servisujeme veškerá vozidla a jsme stanice měření emisí. V případě zájmu se můžete objednat na tel. 606 659 530.

23.5.2020 18:41:46
Jméno: Adam Předmět: Opel Astra J 1.4 LPG vysoke emise
Dobrý den, minuly tyden jsem s Astou J 1.4 T LPG (original LPG z vyroby) absolvoval Emise a pri zvýšených otáčkách technik nameril CO 4,7 namisto 0,3. Připadá mi i nestabilní volnoběh. Tento problém je pouze na LPG, benzinove emise OK. Auto bylo den pred emisemi na kontrolu LPG a vymenu filtru, merili taky emise a tam vše proběhlo v poradku. Na co se zamerit? Děkuji za odpověď
25.5.2020 7:53:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opel Astra J 1.4 LPG vysoke emise
Dobrý den, v prvé řadě bych se zaměřil na kontrolu zapalovací soustavy, zejména svíčky. Směs plynu je hůře zapalitelná než směs benzínu a nedokonalé spalování může způsobovat vyšší emise. Dále pak je třeba se zaměřit na stav a funkčnost plynových vstřikovačů a reduktoru.

21.5.2020 22:21:12
Jméno: Radek Předmět: Primaz lpg
Dobrý den.ako zistim,že mi primaz nemáze jeden válec?
Děkuji
22.5.2020 8:39:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Primaz lpg
Dobrý den, neuvádíte, zda se jedná o podtlakový systém nebo elektronický systém ochrany ventilů. U podtlakového systému zjistíte přítomnost aditiva na stěnách sání po jeho demontáži. Pokud by se jednalo o elektronický systém pak lze zjistit správné dávkování pomocí diagnostického programu.

19.5.2020 12:59:14
Jméno: Petr Předmět: Svévolné přepínání Cng na benzin
Dobrý den, prosím vás o radu. Mám Volvo V70, rok 204, 104kW, bifuel . Při volnoběhu svévolně přepne na benzín. Pro opětovné zapnutí CNG se musí motor vypnout a znovu nastartovat. Děkuji vám předem.
19.5.2020 14:06:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Svévolné přepínání Cng na benzin
Dobrý den, do benzínu přepne řídící jednotka v případě, že nemá dostatečný signál od některého ze sensorů např. čidla tlaku plynu atd. Nejprve je třeba zjistit o jaký signál jde a který komponent ho ovlivňuje. V případě tlaku plynu to může být např. reduktor, sensor tlaku, některý z ventilů atd.. Bez toho, aniž bychom vozidlo viděli, neumím dát smysluplnou radu. Pro odstranění závady se objednejte ve svém servisu případně se můžete objednat na servis u nás na tel. 606 659 530.

14.5.2020 16:10:43
Jméno: Ota Předmět: VW Sharan 1.8T blikání červené a modré diody u LPG
Dobrý den,
mám takový problém a to ten,že když nastartuji auto,po ohřátí se mi system přepne normálně na LPG,ale pouze na nějakou chvíli a poté se mi LPG systém vypne(bliká červená a modrá dioda).Takto se mi to vypína až do chvíle,než je auto zahřáté na provozní teplotu 90 stupňů a poté už mi LPG běží normálně bez vypínání... pozn.Plynu je v nádrži dost.
Nevíte,kde by mohla být chyba? Díky.
15.5.2020 7:26:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: VW Sharan 1.8T blikání červené a modré diody u LPG
Dobrý den, aby plynová řídící jednotka přepnula z benzínu do plynu, musí mít signál o dostatečném tlaku plynu a reduktor musí být zahřátý na nastavenou teplotu. Závada bude nejspíše ve snímání teploty reduktoru nebo v dodávce plynu, kdy může být závada v některém elektroventilu nebo sensoru snímání teploty a tlaku plynu. Diagnostickým programem lze sledovat všechny veličiny, přezkoušet funkčnost jednotlivých komponent, upravovat bohatost směsi (plynovou mapu) a také lze vyčíst paměť závad. Pro odstranění závady navštivte proto svého plynaře případně e na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

11.5.2020 20:40:33
Jméno: Radek Předmět: Primaz lpg
Dobrý den.na garanční prohlídce mi zjistili nefunkční primaz lpg 3-valec.ako zistim jestli je ten primaz opravdu nefunkční? děkuji
12.5.2020 7:20:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Primaz lpg
Dobrý den, to, zda systém dávkování aditiva funguje, poznáte podle ubývajícího aditiva v nádržce. Spotřeba aditiva by měla být cca 1 promile, tedy při spotřebě 10 l paliva na 100 km by 1 litr aditiva měl vystačit na cca 10 tis. km. Neuvádíte jaký „přímaz“ ve voze máte. Pokud se jedná o mechanický podtlakový systém dávkování aditiva, pak na nádobce je trubička, ve které můžete pozorovat kapání - u tříválce se nastavuje ve volnoběhu jedna kapka za cca 7 vteřin. U elektronického systému dávkování aditiva se dávkování nastavuje diagnostickým programem.

11.5.2020 18:32:26
Jméno: Martin Předmět: Vstřikovač BRC
Dobrý den,mám špatný LPG vstřikovač brc e13*67r01*0223
dá se repasovat nebo se musí koupit nový? BRC vstrikovače tam jsou 220tis. km . Ještě pokud nepůjde vstřikovač repasovat tačí vyměnit pouze ten vadný nebo se musí vymenit všechny čtyři. Mam mazdu 5 MPV 2.0 benzín.
Mockrát děkuji za odpověd.
12.5.2020 7:07:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřikovač BRC
Dobrý den, vstřikovač repasoval nelze. Při takovémto nájezdu km je třeba vyměnit všechny vstřikovače, aby dávkování paliva bylo pro všechny válce stejné. Nový vstřikovač bude dávkovat jinak než ty starší opotřebené. Po výměně je potřeba diagnostickým programem zkontrolovat plynovou mapu, případně provést její příslušné korekce.

9.5.2020 20:03:50
Jméno: Jakub Předmět: Nelze natankovat
Dobrý den, prosím o radu u hrdla pro tankování LPG jsem zatlačit kuličku směrem dovnitř že odpustím trochu tlaku. Podarilo se ale teď když chci natankovat tak to nejde, nádrž a ten ventil je elpigas. Pred tim žádné problémy s tankovanim nebyly? Nejspíš bude nutné navštívit servis nebo to bude nejaka malá věc. Děkuji
11.5.2020 8:41:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nelze natankovat
Dobrý den, jak píšete navštivte svého plynaře, který přípojku zkontroluje, ale z bezpečnostních důvodů doporučuji přípojku vyměnit.

7.5.2020 20:07:16
Jméno: Milan Předmět: Nejde mi asi LPG do motoru
Dobry den, koupil jsem Renault Scenic v benzínu na LPG. Dnes jsem s ním v pohodě jezdil, ale najednou mi to začalo pískat, jako ze nemám plyn. Tak jsem to vypnul a dojel LPG natankovat. Tam jsem zjistil, že jsem měl v nádrži ještě cca 10 l plynu. Ale ani po dotankování mi tam plyn nejde a stále to píská. Nevím co s tim. Děkuji za radu.
11.5.2020 8:30:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde mi asi LPG do motoru
Dobrý den, pokud LPG řídící jednotka nemá signál o dostatečném tlaku plynu upozorní Vás zvukovým signálem. Na vině může vadná funkce některého elekroventilu, sensoru tlaku nebo závada může být v elektroinstalaci. Pro zjištění závady je třeba použít diagnostický program. Objednejte se na servis u svého plynaře nebo se můžete na servis objednat u nás na tel. 606 659 530.

7.5.2020 10:02:57
Jméno: Miroslav Předmět: přepínání na LPG
Dobrý den , potřebuji poradit . Auto RENEULT FLUENCE LPG TARTARINI.
Na nádrži je odmontovaný měřič plnosti nádrže (jsou tam jen dva dráty jen tak položené) a tak stav LPG ukazuje stále plnou.To že plyn dochází zjistím jen podle počítadla ujetých km. To mě ale nevadí. Poslední dobou mě ale nepřepíná z benzínu na plyn nebo když už přepne , tak se po ujetí několika km zase vypne.Jindy ujedu 400km a vše funguje jak má.Plynař mě vyměnil nejaký ventil a zdálo se to jako vyřešené , jenže druhý den zas to samé . Na plyn se né a né přepnout.Bohužel plynař u nás nemá diagnostiku na TARTARINI a tak nemůže zjistit závadu. Může to souviset nějak s odmontovaným měřákem na nádrži? Nemáte náhodou povědomí kde v okolí Hlinska je servis LPG s touto diagnostikou?
Děkuji za odpověď Urban
7.5.2020 10:38:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínání na LPG
Dobrý den, obraťte se na firmu JKproduct s.r.o. kontakty nalezne na jejich stránkách www.jkproduct.cz .

6.5.2020 0:33:21
Jméno: Martin Předmět: Felicie 1,3 MPI r. 1997
Dobrý den, mám Felicii 1,3 MPI 1997 a můj dotaz je: Když je venku teplo a motor studený, tak po nastartování a následném rozjezdu se jakoby dusí a má snahu "chcípnout" Musím sešlápnout spojku a trošku přidat plyn. Asi po cca 2 min. jízdy je vše ok. V zimě se to neděje. Poraďte mi prosím, čím to může bít. Děkuji
6.5.2020 7:53:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Felicie 1,3 MPI r. 1997
Dobrý den, závada bude s největší pravděpodobností souviset se složením palivové směsi. Na složení směsi se podílí celá řada čidel od lambda sondy přes teplotní čidlo až po elektromagnetický ventil pro odvětrání nádrže. Pro zjištění závady bude nutné provést diagnostiku a případně další doplňková měření.

4.5.2020 23:27:30
Jméno: Petr Š. Předmět: dodatek k předchozímu dotazu
Ve vozidle je řídící jednotka STAG

4.5.2020 23:25:46
Jméno: Petr Š. Předmět: Nejde přepnout s LPG na benzín
Dobrý den. Mám Škoda Octavii II MPI a nedavno nám začal při otevření dveří řidiče pípat přepínač, ale aut šlo nastartovat. Během jízdy 3x píputí po minutě a nejde to s LPG přepnout na benzín. Přepínač nereague.Uato jede nermálně bez problémů. Po zastavení ještě dlouho bliká kontrolka na přepínači. Druhý den to při nastartování nedělá a funguje vše normálně, ale po další přestávce to dělá znovu a startuje to na ply a pípání celou cestu 3x za minutu. Startování je čím dál horší.Na počítači to nemělo žádnou chybu jen to že motor jede v nouzovém režimu LPG/CNG. Děkuji za odpověď.
5.5.2020 8:44:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde přepnout s LPG na benzín
Dobrý den, rozptyl v chování LPG systému a projev poruch je příliš veliký a je s podivem, že při diagnostice servis žádnou chybu nezjistil i když motor jede v nouzovém režimu. Pro odstranění závady bude třeba zkontrolovat zapojení LPG systému, provést diagnostiku benzínové části i LPG systému, případně provést doplňková měření. Pokud budete chtít závadu odstranit, můžete se objednat na servis u nás na tel. 606 659 530.

4.5.2020 22:50:30
Jméno: Pavel Předmět: 25.3.2020 12:28:02 Jméno: Roman Předmět: Seřízení LPG ortigi
Dobry den, pokud nesezenete orig SW pro serizeni a mate externi modry prepinac, mozna bych dokazal pomoci.


<5x<   <<     <1> || <50>  <51>  <52>  <53>  <54> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací