Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <52>  <53>  <54>  <55>  <56> ||  <265>     >>   >5x>  

28.3.2020 14:53:47
Jméno: Pavel Sedláček Předmět: Likvidace LPG nádrže
Dobrý den, dokážete mi prosím poradit jak postupovat v případě ekologické likvidace plynové nárže? Je možné řešit přes Vás? Předem Děkuji za odpověď Sedláček
30.3.2020 7:59:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Likvidace LPG nádrže
Dobrý den, ano ekologickou likvidaci vyřešíme. Kontaktujte příjem zakázek 606 659 530.

25.3.2020 12:28:02
Jméno: Roman Předmět: Seřízení LPG ortiginal Skoda
Dobrý den, děkuji za sdělení k mému prvnímu příspěvku. Jak jste mi uvedl : u starších verzí Octavia II byla pro LPG samostatná řídící jednotka. Pro tuto řídící jednotku existuje diagnostický program, který mají k dispozici jen značkové servisy.
Vlastním tento typ vozu se samostatnou ŘJ LPG, ale zajímal by mě název diagnostického programu, a zda je nutné v ŘJ LPG provádět odkodování před samotným vstupem. Děkuji Roman
25.3.2020 13:16:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Seřízení LPG ortiginal Skoda
Dobrý den, u továrních přestaveb používala Škoda systém Landi Renzo Omegas a program je Škoda Omegas.

25.3.2020 11:29:01
Jméno: Lukáš Předmět: Panda CNG
Dobrý den, mám dotaz, po natankovani plynu jsem ujel cca 5 km poté došlo k přepnutí na benzín a od té doby už nelze přepnout na plyn. Po nastartování dojde k cvaknuti jako vždy za 0,5s k druhému cvaknuti a to je vše. Před natankovanim auto jelo bez problémů.
Jedná se o tovární zástavbu CNG Fiat panda R. V. 2007
Setkali jste se s tímto problémem? Díky.
25.3.2020 13:11:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Panda CNG
Dobrý den, zřejmě půjde o závadu, kdy z důvodu nedostatečného tlaku CNG přepne řídící jednotka zpět do benzínu. Může se jednat o mechanickou závadu, závadu v některém čidle, případně ventilu. Pro určení závady je třeba použít diagnostiku. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

12.3.2020 7:48:27
Jméno: Radek Předmět: Průměrná spotřeba benzínu
Zdravím,
jakou máte průměrnou spotřebu benzínu při provozu na LPG? Mám pocit že mi to žere nějak moc. Na 4 LPG nádrže asi 20L benzínu. A mám právě podezření, že to papká i při provozu na LPG. Při asi 20tém km jízdy na LPG se mi najednou rozsvítila kontrolka rezervy benzínu.
Je to správně?
Díky.
12.3.2020 12:07:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Průměrná spotřeba benzínu
Dobrý den, neuvádíte žádné údaje o vozidle. Benzín se po přestavbě spotřebovává po studeném startu na ohřátí reduktoru. Jakmile je reduktor ohřátý na nastavenou teplotu (cca 40oC) přepne systém na provoz LPG. Pokud se jedná o motor MPi pak po přepnutí je provoz jen na LPG. Pokud se jedná o motor s přímým vstřikováním paliva (např. TSi, FSi, GDI….), pak i po přepnutí na LPG je spotřebováváno technologicky nutné množství benzínu (cca 10 – 25% v závislosti na výrobci vozidla, kódu motoru…). U některých vozidel s MPi motory je však spotřeba vypočítávána ze snímaných hodnot jako je ujetá vzdálenost, vstřikovací časy apod. a protože tyto hodnoty dostává benzínová řídící jednotka i při jízdě na plyn, může docházet k optickému úbytku benzínu. Zda je to i Váš případ zjistíte po dotankování benzínu. Většina těchto případů se nechá řešit instalací emulátoru. Pro bližší informace nás můžete kontaktovat na tel. 606 659 530.

11.3.2020 17:07:35
Jméno: Pavel Předmět: Pp
Dobrý den
Mužů jsi doma přehodit LPG bombu sám a nebo to musí servis dekuji
12.3.2020 7:07:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pp
Dobrý den, výměnu LPG nádrže provádí odborná firma, která provede po výměně v příloze k velkému technickému průkazu příslušný zápis a potvrdí těsnost celé LPG soustavy.

10.3.2020 12:55:35
Jméno: Pavel Předmět: Montáž LPG na Kia Sportage 1.6 GDI G4FD
Dobrý den pane inženýre,

omlouvám se za překlep samozřejmě typ motoru je G4FD. Bydlím v Karviné, máte na montáž zastoupení i v okolí Karviné, prosím o doporučení systému na daný typ motoru a montážní firmy. Pochopil jsem správně, že si můžu připojostit vozidlo r.v. 2015 které jsem zakoupil 28.2.2020. Děkuji za informace Pavel
10.3.2020 14:51:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž LPG na Kia Sportage 1.6 GDI G4FD
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

7.3.2020 21:04:23
Jméno: Šíp Předmět: Dacia Sandero 1.2
Dobrý den, zajímalo by mě jaký je rozdíl - kódu motoru u Dacia Sandero 1.2, první je D4F 732 a druhý je D4F F7? Je v těchto kódech nějaký rozdíl z hlediska přestavby lpg (jiná hlava a ventily)? Je u motorů Dacia 1.2 problém po lpg přestavbě s ventily/sedly? Děkuji
9.3.2020 8:04:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dacia Sandero 1.2
Dobrý den, jedná se o motory MPi s nepřímým vstřikováním benzínu a přestavba obou motorů je možná s použitím některého systému ochrany ventilů. Bližší informace k ochraně ventilů naleznete na našich stránkách https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

6.3.2020 16:44:15
Jméno: Pavel Předmět: Montáž LPG na Kia Sportage 1.6 GDI
Dobrý den,
koupil jsem si KIA Sportage 1.6 GDI, r.v.2015, typ motoru G4TD, nájezd 31900 km. Auto je v sedmileté záruce, proto jsem se byl informovat u prodejce, jak je to se zárukou po montáži LPG. Po dotazu u prodejce auta KIA (specifikace viz výše), zhruba byla odpověď prodejce asi tato, cituji " především pak motory GDi nedoporučujeme pro přestavbu na LPG a to především z důvodů špatných zkušeností. (údajně po 70000 km, opravovali motor, poruchu blíže nespecifikoval, zákaznik platil opravu). Pokud není motor z výroby připraven na LPG je nutné použít všechny dostupné prostředky pro ochranu ventilů, jelikož Kia používá měkčená ventilová sedla. Já na fórech četl, že existují již spolehlivé sety na LPG s přímým vstřikováním, ale nenašel jsem na fórech nikoho, kdo má již montáž provedenou a jak je spokojen. No a když jsem ho informoval, že jsem se dotazoval u firem přestavují Kia Sportage 1.6 GDI typ motoru G4TD, a nemají žádné negativní vazby po montáži LPG u těchto vozidel, pokrčil rameny a opět se opakoval...jako kolovrátek, že nedoporučují atd. Tak teď nevím, zda nechat provést montáž, s tím, že se 7 letá záruka po montáži zruší.. má někdo zkušenost s již namontovaným LPG u výše uvedeného vozidla a typu motoru? Z nájezdem min. 30000 až 50000 km. Děkuji za informace Pavel
9.3.2020 7:53:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž LPG na Kia Sportage 1.6 GDI
Dobrý den, motor s označením G4TD neznám, zřejmě jste měl na mysli motor 1,6 GDI s kódem motoru G4FD. Tento motor byl používán ve vozech KIA Sportage, ix35 a Cee´d a v některých vozech Hyundai. Pro přestavbu motoru G4FD máme vhodné systémy pro přestavbu na pohon LPG – viz naše fotogalerie https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/kia/montaz-kia-ceed-1-6-gdi/ .
Přestavěli jsme již řadu vozidel s těmito motory, některá jsou i služební s velkým nájezdem km, a všechna jezdí bez problémů. Co se záruky týká, mohou být ze záruky vyjmuty pouze díly, které jsou dotčené provozem na LPG. Pro tento případ máme sjednáno odpovídající pojištění. Bližší informace k přestavbě Vám rádi poskytneme na tel. 606 659 530.

6.3.2020 8:34:34
Jméno: Jiří Šimáček Předmět: Kolísání otáček na volnoběh
Dobrý den, mám vozidlo SAAB 9-7, obsah 4,2. V něm cca 5 let namontované LPG od firmy STAG 300-6 v servise p. Haldy. Poslední půl roku cca 8 x z 10 zastavení na červenou začnou velice kolísat otáčky volnoběhu a občas při rozjezdu vystřelí do výfuku a "chcípne", po přepnutí na benzín je vše v pohodě. Po rozjezdu na benzín, stačí 1 vteřina, přepnu z benzínu na plyn a auto jede v pohodě. Rovněž se rozsvítí kontrolka motoru. Byl jsem na několika seřízeních LPG v Neptunu, u p. Krále v H. Počernicích, byly vyměněny vstřiky s větším průměrem 3,2. Poslední závada dle diagnostiky (odvětrání par z nádrže) bylo vyřešeno výměnou víčka a opětovným seřízením LPG. Nyní po dvou dnech se vše opakuje. Rozsvítila se kontrolka, motor při volnoběhu na LPG začal kolísat a při jednom rozjezdu vystřelil a zhasl. Opětovné nastartování na LPG proběhne v pohodě. V čem je problém nebo mi prosím doporučte nějakého plynaře, který mě této záhady již zbaví. Děkuji
6.3.2020 10:00:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kolísání otáček na volnoběh
Dobrý den, na servis se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530. Jsme zástupci výrobce systémů STAG pro ČR a jako Bosch Car Servis disponujeme nejmodernější autodiagnostikou.

5.3.2020 17:05:54
Jméno: Roman Svoboda Předmět: 5 až 6 rychlých Pípnutí u LPG (tartarini)
Dobrý den,
mám Renault megane 1.6 r. v. 2014 v LPG od tartarini. Při vložení a vyjmutí klíče (kartičky), mi senzor na lpg rychle pípne pětkrát až šestkrát, je to tak rychlé, že to ani nenapočítám. :D O servisní kontrolu jít nemůže, byl jsem v listopadu 2019 a navíc to upozornění je pouze ve třech pípnutí. Moc děkuji za radu.
6.3.2020 9:54:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 5 až 6 rychlých Pípnutí u LPG (tartarini)
Dobrý den, pokud při servisní prohlídce bylo servisní upozornění resetováno neumím bez provedení diagnostiky poradit.

2.3.2020 20:25:52
Jméno: Martin Předmět: Nejde dotankova plna nadrž lpg
Nejde mi natankovat do plna ze začátku to jede rychle a potom to zpomalí a skoro se to zastaví natankuji jenom 22 s38
3.3.2020 7:20:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde dotankova plna nadrž lpg
Dobrý den, závadu může způsobovat vadná funkce multiventilu. Vyjezděte LPG nádrž do prázdna a navštivte svého plynaře, který zkontroluje správnou funkci plnící přípojky a multiventilu, případně multiventil vymění.

2.3.2020 12:03:23
Jméno: Mirek Předmět: Zničení řídící jednotky motoru řídící jednotkou LPG
Dobrý den, na Chrysleru Town&Country 4.0 RT 2008 je starší LPG od BRC. Asi před týdnem přestal fungovat jeden benzinový vstřik. Závada: nefunkční výstup z řídící jednotky Chrysler. Po výměně hlavní řídící jednotky Chrysler a po ujetí několika km se zdá, že se závada zopakovala. Ještě jsem nebyl na diagnostice. Při nastartování na benzin otáčky oscilují mezi 500-1200 a motor je velmi neklidný. Po přepnutí na LPG motor běží jak zamlada. Dotaz: Je možné, že by tato jednotka LPG zničila jednotku vozu?
Děkuji a pěkný den
MA
2.3.2020 13:00:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zničení řídící jednotky motoru řídící jednotkou LPG
Dobrý den, dosud jsme se nesetkali s tím, že by LPG systém zničil jednotku vozu, ale v elektronice je možné vše. Pro zjištění závady bude nutné provést diagnostiku i LPG systému, případně provést další doplňková měření jak v benzínové části, tak i v plynovém systému.

1.3.2020 19:30:13
Jméno: Tomáš K Předmět: Přepínač BRC
Dobrý den, mám dotaz ohledně přepínače paliva BRC. Mám ten kulatý typ s pěti diodami. Horní indikuje stav aktuálně používaného paliva, dolní čtyři pak množství plynu v nádrži.
Problém na který se chci zeptat je, že standardně při provozu na benzín svítí horní dioda na přepínači červeně a po přepnutí na plyn zeleně. Nyní se ale po přepnutí z benzínu (červená dioda) na plyn zelená nerozsvítí. Diody zobrazení stavu množství plynu v nádrži ale svítí. V čem může být problém? Předem díky za odpověď. Tomáš K.
2.3.2020 8:41:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínač BRC
Dobrý den, tipoval bych vadné teplotní čidlo reduktoru, ale pro zjištění závadu bude nutné použít diagnostický program.

25.2.2020 15:34:38
Jméno: Josef Předmět: Flaslube
Dobrý den bylo mi řečeno u plynare, ze nepotřebuji flash lube, prý se tam ani nevejde a do ford c-Max 1.8 92kw to prý není třeba. Poradíte ?

Díky Josef
26.2.2020 7:12:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Flaslube
Dobrý den, my u těchto motorů Ford ochranu ventilů používáme a nemáme problémy s ventilama.
Přestavbu tohoto vozidla s elektronickým systémem aditivace Valve Protector si můžete prohlédnout na našich stránkách https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-montazi/ford/montaz-ford-focus-c-max-1-8/ .

25.2.2020 14:32:44
Jméno: Martin Gutten Předmět: DACIA LOGAN PŘEPNUTÍ NA PLYN
Spomínanú závadu na LPG som mal aj ja a odhalil som závadu. Pod cievkou je jadru ventilu. Na tomto jadre sa vytvárajú usadeniny z tekutého plynu, takže po prepnutí sa ventil neotvori. Postup opravy: Zatvorte ventil na nádrži plynu. Odskrutkujte cievku ventilu na splynovači. Opatrne odskrutkujte valček pod cievkou v ktorom je jadro s gumovým tesnení.(je tam zostatkový tlak plynu) Jadierko tvaru valčeka očistite od usadenín acetónom a technickým benzínom. Poskladajte, otvorte ventil na nádrži a prepínanie bude ako nové.


<5x<   <<     <1> || <52>  <53>  <54>  <55>  <56> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací