Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <65>  <66>  <67>  <68>  <69> ||  <265>     >>   >5x>  

16.6.2019 23:21:46
Jméno: Martin Elšík Předmět: Grand Voyager 3,8
Dobrý den, před nedávnem jsem si nechal namontovat LPG do Chrysler grand voyager 3,8. Po převzetí vozu jsem zhruba po 150km zjistil,že na kontrolce stavu paliva svítí pořád plná. Reklamoval jsem a nyní po naplnění nádrže do plna se rozsvítí 3 ze 4 teček a po ujeti 30 km jsou už jenom 2. Navíc auto po přepnutí na LPG začne neskutečně cukat,tak přepínám zpět na bezin a tohle se děje zhruba každé druhé nanastartování. Poradite čím by to mohlo být?
17.6.2019 7:35:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Grand Voyager 3,8
Dobrý den, závada při zobrazování stavu paliva může být v některém komponentu (multiventil, smínač hladiny….), v nastavení ukazatele hladiny v diagnostickém programu a nelze vyloučit ani závadu v zapojení elektroinstalace. Příčina cukání může být způsobena více faktory od špatného zapojení přes vadnou funkci některého komponentu až po špatné nastavení. Pro zjištění závady bude tedy nutné dle schématu zkontrolovat správnost zapojení a připojit LPG systém k diagnostickému programu.

13.6.2019 23:18:08
Jméno: Pavel Předmět: LPG Škoda Fabia 1.4 MPi
Dobrý den, mám Škodu Fabii 1.4 mpi a v ní systém LPG značky Lovato. Když je auto ohřáté na standartní teplotu, tak lze přepínat benzín, plyn uplně bez problémů vše funguje, tak jak má v otáčkách i na volnoběh, ale když příjdu ráno ke studenému autu nebo i odpoledne třeba po 4 hodinách co auto někde stojí na parkovišti, tak normálně nastartuju na benzín, plyn je v přípravě a až přepne z benzínu na plyn, tak motor vždycky chcípne a musím znovu nastartovat a takhle pořád dokola dokud se auto neohřeje, ale pokud v tu chvíly, kdy se to zrovna přepíná na lpg prošlápnu plynový pedál nebo už jedu a za jízdy mám zařazenou rychlost, tak motor nechcípne. Chcípne pouze na volboběh a za studena což je docela na prd, když jedete třeba někde s kopce a vyřadíte rychlost nebo se někde motáte se studeným autem po městě a chcípne to, tak ste rázem bez posilovače brzd atd. Byl jsem s tím už u plynaře a ten LPG napojil na diagnostiku a říkal, že to dělá teplotní čidlo, že pořád ukazuje 90 stupňů a že proto to tak brzy přepíná na LPG a motor na to není připravený, ale po výměně problém stále přetrvává.
14.6.2019 7:42:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Škoda Fabia 1.4 MPi
Dobrý den, pokud dojde k přepnutí z benzínu na plyn, jsou splněny nastavené podmínky, a to zejména teplota přepnutí snímaná teplotním čidlem na reduktoru (obvykle nastavena na 40o C) a dostatečný tlak plynu snímaný tlakovým a teplotním čidlem plynu. Na vině pak mohou být např. „přilepené“ vstřikovače, kdy hmota podobná parafínu znemožňuje ve studeném stavu pohybu jadérka vstřikovače. Prevencí tohoto znečištění je včasná výměna filtrů plynné i kapalné fáze LPG. Doporučuji proto zkontrolovat vstřikovače případně provést jejich výměnu. Následně pak diagnostickým programem zkontrolovat správnou funkčnost ostatních komponent LPG systému a nastavení plynové mapy.

13.6.2019 11:16:45
Jméno: Radek Vaca Předmět: Demontáž lpg
Dobrý den,vlastním mazdu cx7. Při rozjezdu mi auto chcípá.Musel jsem vždy dost tůrovat,abych se rozjel.chtěl bych se vrátit k výkonu auta,které utrpělo díky přestavbě.Rád bych proto demontoval lpg a nemám představu o ceně a průběhu operace. Děkuji za profesionální radu.
13.6.2019 12:28:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Demontáž lpg
Dobrý den, demontáž LPG zařízení se provádí v hodinové sazbě a výsledná cena závisí na skutečně stráveném času.

13.6.2019 8:24:23
Jméno: Filip Předmět: Neprepnuti LPG
Dobrý den, mam problem s přepnutím LPG, nastartuju a vždycky když projedu otáčky tak se mi přepne na LPG a poznam to, že se zhasne ledka u benzinu, ale teď se to neprepne a sviti furt benzin. Nemá někdo s tim zkušenosti ?
13.6.2019 9:00:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Neprepnuti LPG
Dobrý den, systému LPG chybí některý signál nutný pro přepnutí. Závada mlže být v elektroinstalaci, některém čidle… Pro zjištění závady bude nutné připojení k diagnostickému programu.

12.6.2019 19:09:36
Jméno: Jiří Kolář Předmět: Chcipani motoru
Dobrý den. Nechali jsme si na škodu fabii 2008 nové lpg.
Je staré pár dnů a furt máme problém že motor chcipe při vyřazení na křižovatce. Ne ale pravidelně. Teď to dokonce chciplo při rychlosti 80km při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň. Do servisu jezdíme skoro každý, den. Dělá různé diagnostiky vyměňuje hadicky upravuje tlaky a bez výsledku. Teď nás nutí abychom koupili jiný multi ventil který byl na nádrži cca 3roky starý z původního našeho auta. Může toto dělat multiventil??
13.6.2019 7:53:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chcipani motoru
Dobrý den, pokud multiventil fungoval v nádrži ve starém voze, je malá pravděpodobnost, že je vadný. Co se chcípání tyče nebudu zde vyjmenovávat všechny možné příčiny, které by to mohly způsobovat. Pro určení odstranění závady bych potřeboval provést kontrolu instalace LPG zařízení a diagnostiku LPG systému. Pokud byste chtěl řešit opravu mimo záruku můžete se objednat na servis u nás na tel. +420 606 659 530.

11.6.2019 18:59:16
Jméno: Pavel Předmět: Lpg Tartarini - teplota
Dobrý den, mám systém tartarini (dovoz již namontovaný) na 1,4mpi megane, pokud je teplota standartní jedu celý podzim , zimu a jaro v pohodě, v letních teplotách při jízdě po městě lehce povyleze teplot nad půlku teploměru, auto nevaří , nepřehřívá se, na benzin jede ok, na plyn cuká, netáhne nejede, po vyjetí z města a ochlazení systému zase ok. Nevíte čím by to mohlo být. V servisu se snažili, dali větší vstřiky(průměr), prý byly malý, ale žádný úspěch. Děkuji Pavel
12.6.2019 7:41:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg Tartarini - teplota
Dobrý den, závada může být jak některém komponentu LPG systému, tak i v některém originálním komponentu vozidla např. zapalovací soustavě. Pro určení závady je potřeba provést diagnostiku LPG systému a zjistit co se děje s jednotlivými hodnotami v momentu cukání. Bohužel bez provedení diagnostiky Vám neumím dát jinou odpověď. Pokud chcete závadu odstranit objednejte se na servis u nás na tel. 606 659 530.

11.6.2019 11:33:43
Jméno: TOMÁŠ Předmět: ZA TEPLA ZHASNE CELÁ ELEKTRONIKA PLYNU
Dobrý den,
mám problém s plynem ve škodě fábii 1,4 44kW. Za studena (ráno) se závada neprojeví, ale při odpoledním odjezdu z práce, když jedu z práce (celý den svítí na auto slunce) či když zůstanu delší dobu stát v koloně či tunelu, tak zhasne celá elektornika (manuální přepínač plyn/benzin) a auto jede dále na benzín. Následující den když příjdu k autu, tak svítí bez klíčku kontrolka na přepínači a auto opět jede na plyn. Auto přepíná z benzínu při startu do plynu při dovršení 2tisíc otáček. Má s tímto problémem nějaké zkušenosti?
Děkuji
11.6.2019 12:59:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ZA TEPLA ZHASNE CELÁ ELEKTRONIKA PLYNU
Dobrý den, opravdu s takovýmto problémem nemáme zkušenosti. Závada může být např. v elektroinstalaci vedoucí k přepínači. Ke zjištění závady bude třeba zkontrolovat zejména kabeláž a diagnostickým programem funkčnost jednotlivých LPG komponent. V případě že chcete závadu odstranit, můžete se objednat na servis u nás na tel. 606 659 530.

11.6.2019 11:10:38
Jméno: miloš Předmět: výmena reduktora
dobrý den kupil som auto na plyn ale bol v nom vymemeý reduktor za iný tip starý sa už nevyraba ja to auto preto treba vyradit cez stk neprešlo
11.6.2019 12:49:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: výmena reduktora
Dobrý den, aby vozidlo mohlo být provozováno musí splňovat předepsané emisní limity pro daný motor a být v dobrém technickém stavu. Bohužel pokud neuvádíte o jaké vozidlo (motor), s jakým LPG systémem se jedná a jaké závady jsou uvedeny v protokolu z STK, kvůli kterým není vozidlo schopné dalšího provozu, je velice těžké odpovědět na Vaši otázku. Pokud vozidlo na benzín splňovalo emisní limity a problém byl jen v emisích na plyn, pak výměna reduktoru nebyla provedena správně, zejména nebyla provedena kontrola a případně úprava bohatosti směsi. Příčinou může být též ne zcela dobře fungující zapalovací soustava.

10.6.2019 14:26:13
Jméno: Martin Předmět: 1.0 TSI Seat
Dobrý den, chci se zeptat jestli umíte předelat na LPG Seat Arona 1.0 TSI 85 KW kód motoru CHZJ. A je také nutná ochrana ventilú na takovéto motory?
Děkuji
Martin
10.6.2019 15:07:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 1.0 TSI Seat
Dobrý den, ano tento motor s přímým vstřikováním benzínu umíme přestavět na LPG. Ochrana ventilů se u těchto motorů neřeší, neboť i při jízdě na LPG se současně spotřebovává určité malé množství benzínu, které jednak ochlazuje a „promazává“ benzínové vstřikovače a jednak chrání ventily.

8.6.2019 17:55:34
Jméno: Monika Předmět: Lpg
Dobry den, koupila jsem Opel Astra Turbo s original LPG primo ze servisu a najednou de mi nechce prepinat na LPG. Po nastartovani bud se kontrolka ani nerozsviti nebo chvili blika, ale hned zase vypne. Kde muze byt problem? Dekuji za info.
10.6.2019 7:46:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, problém může být v elektroinstalaci (studený spoj, překlepaný kabel….) . Pro určení a odstranění závady bude nutné provést diagnostiku. Pokud budete chtít závadu odstranit, můžete se u nás objednat na servis na tel. 606 659 530.

6.6.2019 7:05:59
Jméno: Nikolas Předmět: Nadrz
Zdravim chtel jsem se zeptat jestli muzu mit v aute 2 nadrže na lpg.Mam jednu v rezerve a chtel bych jeste jednu do kufru.Dekuji
6.6.2019 7:57:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nadrz
Dobrý den, ano je možné mít ve voze dvě LPG nádrže, pokud jsou při montáži splněny podmínky dané příslušnou metodikou a obě nádrže musí být plněny z jednoho místa. Přidáním druhé nádrže se změní provozní hmotnost vozidla a tato změna by měla být zaznamenána jednak do přílohy k velkému technickému průkazu a jednak do velkého i malého technického průkazu.

2.6.2019 1:14:12
Jméno: Oldřich Mikeš Předmět: LPG motor Fiat 1,4 Multiair 103 nebo 125kw
Dobrý den ,mám dotaz jestli je možné a hlavně bezproblémové užívání
pohonu na LPG u motoru FIAT 1,4 Multiair 103 nebo 125kw zastavěného ve Fiatech nebo JEEP RENEGAT.
3.6.2019 7:45:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG motor Fiat 1,4 Multiair 103 nebo 125kw
Dobrý den, přestavba obou motorů je možná. Pro bezproblémový provoz je třeba použít vhodný systém ochrany ventilů.

31.5.2019 18:51:08
Jméno: kmacek Předmět: Jde málo natankovat
Dobrý den,

mám Seat Ibiza 1.4 2007, s LPG Landi renzo a toroidní nádrží. Mám ho asi měsíc a všiml jsem si, že nejsem schopen natankovat více jak cca 23L, na žádné čerpačce. Nádrž má mít 48L, takže počítám, že tak 40 by se mělo vejít. Ukazatel ukazuje prázdno/poslední čárku, ale víc než těch 23L jsem tam nedostal. Po natankování ukazuje plnou. V čem by mohl být problém?
Děkuji
3.6.2019 7:39:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Jde málo natankovat
Dobrý den, ukazatel LED je orientační. Kolik LPG skutečně do nádrže natankujete zjistíte až když plyn z nádrže zcela vyjedete a dojde k přepnutí na benzín – na to vás upozorní zvukový signál. Teprve pak po natankování zjistíte, kolik LPG skutečně Vaše nádrž pojme. Pokud bude natankované množství výrazně menší než 38 l bude nutné zkontrolovat správnou funkčnost multiventilu a případně ho vyměnit.

30.5.2019 18:41:14
Jméno: David Předmět: Regulator plynu plny aditiva
Dobrý den ... vlastním opel corsa D 1.2 16v, r.v.2008 +lpg ... když jsem auto koupil tak nádobka s primazovanim byla prázdná a "vypnuta" myslel jsem si že by byla chyba jezdit bez toho tak jsem koupil primaz nastavil 8kapek za minutu a v pohodě jezdil 2 roky ... nedávno jsme začal mít problémy s jízdou na plyn ...po návštěvě plynáre mi řekl že musel vyměnit celý regulator plynu neboť byl zaplněný právě aditivem... řekl mi že aditivum (primaz) nemám řešit tak mi to opět "vypnul" nemám sice žádný problém ale spíše mám strach aby se mi nespalily ventily... (řekl mi že u tohoto roku se ventily ještě vyráběly hodně odolné a je to spíše placebo efekt to primazovani) mám dilema zda ten primaz "zapnout" či ne... neboť se obávám že se mi opět naplní regulator plynu tim aditivem ... spíše by mě zajímal vás názor na to... navíc z té nádobky veden jen jedna hadička a není dále rozdělena na 4 hadicky které vedou k vstrikovacum, ta hadička je připojena takový "teckem" k další hadicce ktera vede právě i do toho regulátoru... snad vám to dává smysl předem děkuji za názor pěkný den
31.5.2019 8:11:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Regulator plynu plny aditiva
Dobrý den, abych mohl správně odpovědět, musel bych vidět, jak je montáž „přímazu“ provedena, kde je navrtán podtlak a jaké je vzájemné umístění komponent „přímazu“ a reduktoru. Pokud je reduktor umístěn níže než „téčko přímazu“ pak logicky musí po vypnutí motoru aditivum z hadičky stékat do reduktoru. Aditivace ventilů má dvojí účinek. Benzín obsahuje aditiva (dříve se používalo olovo), zatím co plynná fáze LPG žádná aditiva neobsahuje. Benzín a LPG se liší svými fyzikálními vlastnostmi mimo jiné i teplotou hoření – u LPG je vyšší. Aditivum je nehořlavá kapalina, která jednak působí jako aditivum v benzínu a jednak svým odpařováním ventily ochlazuje. Účinnost aditivace je prokázána četnými testy TÜV, a i z naší praxe, kdy po nájezdech mnoha desítek tisíc km nedošlo u problémových motorů ke změnám vůlí ventilů. Pokud bychom přestavovali Vaše vozidlo my, pak bychom určitě řešili i ochranu ventilů. Bližší informace ke způsobům ochrany ventilů naleznete i na našich stránkách https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

30.5.2019 9:29:21
Jméno: Milan Předmět: Svíčky na Octavii II 1.6 MPi 75 kW
Dobrý den,
můžete mi prosím poradit, jaké zapalovací svíčky bych měl použít do Octavie II, 1.6 MPi, 75 kW, rv 2008, LPG Tartariny? Vím, že doporučujete používat ty doporučené výrobcem, což je v mém případě NGK BKUR6ET-10. Tyto svíčky jsou čtyřbodové, ale na plyn by prý měly být jednobodové. Děkuji.
30.5.2019 10:31:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Svíčky na Octavii II 1.6 MPi 75 kW
Dobrý den, my používáme u těchto motorů svíčky DENSO K20TT.


<5x<   <<     <1> || <65>  <66>  <67>  <68>  <69> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací