26.10.2011 16:37:01
Jméno:
Radek Předmět:
ucpané benzinové vstřiky u FábieDobrý den. Vlastním Fábii combi II, 1.4,16V-63KW. Asi po 25000 km najetých na LPG začal motor špatně startovat na benzin. Většínou chytil až na druhý, někdy až na třetí pokus. Po tel. konzultaci s firmou, která zástavbu LPG provedla, mi bylo doporučeno do benzinu přidat přípravek na čištění benzinových vstřiků, který se dle návodu míchá s benzínem. Uvedené jsem zakoupil na BČS za částku cca. 150,-Kč. Následně jsem přibližně 400 km jezdil čistě na benzin, kdy motor opět startuje jak má. Od uvedené doby pokaždé, když tankuji cca. 10 litrů benzinu, přidávám aditivum na ochranu benzinových vstřikovačů a je klid. Jen mi nikdo do současné doby nevysvětlil, proč docházelo k zanášení ben. vstřikovačů, když se jezdí převážně na LPG. Na závěr uvádím, že benzin tankuji jenom na BČS Eni Agipa LPG na vybraných místech, kde údajně mají nejčistčí plyn. Uvedenou cestou bych Vás pane Ing.Pataky rád požádal o vysvětlení, z jakého důvodu k zanášení ben. vstř. docházelo. Dnes ji vše funguje, jak má a na LPG nedám dopustit.
26.10.2011 22:33:01
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: ucpané benzinové vstřiky u FábieDobrý večer pane Radku.
Vstřikovače benzínu jsou při provozu na plyn uzavřeny .Vzdálenost vstřikovačů benzínu a plynu bývají minimální, a tak po určité době může dojít k zanášení-zaslepení vstřikovačů benzínu méně kvalitním plynem. Zde můžou určitě pomoct aditiva k rozpuštění plynových šlemů-usazenin na výstupu vstřikovačů benzínu. Závady tohoto typu jsou skutečně ojedinělé, a tak nemohu z praxe potvrdit periodicitu-opakování nutnosti použití aditiv. S pozdravem Ing.Pataky - technik