Dobrý den, mám na autě LPG systém landi renzo omegas již 10 let. Někdy kolem 2000ot a lehtání plynu na lpg mírně pocukává. Auto mám já 2 roky a LPG systém byl jen kontrolován v servisu lpg, kde v ŘJ lpg nebyla žádná chyba. Byl měněn filtr, to je vše. Co může způsobovat cukání? Odchází u LPG systémů třeba snímače tlaku, nebo teploty či vstřiky? Je tam také nějaký servisní interval těchto věcí? Jinak jak mám u vstřiků do sání hadice od LPG vedoucí k černé krabičce, tak ta krabička je na pravé straně motoru a každá hadice ke vstřikům je jinak dlouhá. Ta poslední tak o 15cm víc než ta první, to by mohlo něco způsobovat? Když mám ve voze dvě lambda sondy - širokopásmovou a napěťovou za katem, jak systém na toto reaguje? :) Měl jsem špatnou lambdu za katem, mírně cukalo i na benzin. Nyní vyměněno, vše ok, ale LPG cuká stále a někdy jsou tam i nějaké díry ve výkonu . Jinak ve vysokých otáčkách má skvělý výkon. Vozidlo: Golf IV 1.6 16V 2002 Děkuji za jakékoliv informace :)
>>>Ještě bych si dovolil poznatek, zdali jste se někdy setkal u LPG se "zablokovanou" řídící jednotkou. Můj lpg systém byl instalovaný v Miláně a nic nejde změnit, mechanik se s tím údajně nesetkal. Teplotu přepínání na LPG mám nastavenou na 45C a nyní v zimě co jedu 3km ve městě se to přepne až parkuji, což pro mne ideální není. Dá se to té ŘJ nějak dostat? Konzultovali jsme, že teplota 30C by ještě zkusit šla, méně rozhodně ne.
AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.
Mail: info@autogascentrum.cz
Telefon: +420 383 324 912