4.2.2012 22:12:35
Jméno:
Honza Předmět:
Problém STAG4Dobrý den,
měl bych na Vás dotaz. Vlastním Passata 2.0, 85kw z roku 2002 a mám v něm nainstlovaný systém STAG4.
Vždy byl bezproblémový, včetně minulé zimy. Bohužel ale jsem v současných mrazech kolem -10 C´ narazil na problém.... Dokud neujedu cca 20-30km tak na LPG na to nemůžu pořádně šlápnout. Resp. vytáčet to zhruba nad 3200 otáček. Pokud to udělám tak dojde k vnímatelnému cuknutí a tím třeba při předjízdění velkému zdržení... Potom cuknutí to většinou dále jede ale občas se stane i to že se LPG vypne a samo se to přepne na benzín. Po ujetí cca 20-30 km tento problém mizí...
Může být problém v kvalitě LPG? Že je v té nadrží nějáké zatuhle a musí se nahřát? Tankoval jsem na dvou stanicích a problém je stále stejný.
Někde jsem četl, že to může být zalepenými vstřikovači parafinem, který ale teplotou následně zmizí.... Vstřikovací lištu mám za 1500,- Kč repasovanou cca před 2 měsíci. Je vstřikovací lišta to samé jako vstřikovače?
Máte nějáký tip čím by toto mohlo býti způsobeno?
Přeji hezký víkend.
5.2.2012 7:40:44
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Problém STAG4Dobré nedělní ráno pane Honza. Kvalita LPG má nesporný vliv na správný chod zařízení. Současné velmi nízké teploty prodlužují čas k přepnutí na plyn. Nádrž s LPG nelze nahřát a kapalný plyn se při nízkých teplotách vody v reduktoru špatně odpařuje. Než se celý motor prohřeje a pokud je vstřikovací lišta se vstřikovači v náporové zóně studeného vzduchu, může docházet k výpadkům dodávaného plynu. Bez diagnostiky nelze stanovit další příčiny. Vstřikovací lišta je spojovací blok jednotlivých vstřikovačů. S pozdravem Ing.Pataky