20.2.2012 21:16:33
Jméno:
Antonín Předmět:
hyundaiDobrý večer, jsem celkem v údivu, že doporučujete přestavby na vozy Hyundai I30, tyto motory mají tak měkká sedla ventilů, že se cca po 60 000km na lpg zcela jistě zaklepou. Je mi líto těchto zákazníků kterým nikdo neřekne pravdu( v honbě za ziskem), a žádné flash, nebo saver jim nepomůže, to je jen psychopomůcka.Hlavně neodpovídejte že máte desítky úspěšných montáží a že vše funguje, ano , zpočátku to funguje, pak to hůř startuje, pak je hlava motoru dolů, oprava cca 20000kč a úspora je v tahu.
20.2.2012 22:16:23
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: hyundaiDobrý večer pane Antonín. Vliv spalování LPG na sedla ventilů zkoumají celé týmy techniků všech renomovaných výrobců. Na základě jejich analýz byly některé programy doplněny o možnosti, umožňujících přístřik benzínu v celém rozsahu otáček, zejména těch vyšších. Tomu se říká systém VSR. Flash Lube a Vap Saver používáme jako jednu z dalších variant. Nemá smysl s Vámi vést polemiku, když vy víte, že se ventily „zcela jistě zaklepou“ Patrně máte bohaté zkušenosti s vozidly i30 na LPG po 60-ti tisících km. S pozdravem Ing.Pataky - technik