Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - VW Golg IV 1,8 GTI


8.3.2012 11:23:28
Jméno: kalup Předmět: VW Golg IV 1,8 GTI
Dobrý den. Především děkuji za péči, kterou věnujete odpovědím na dotazy. Vlastním VW Golf IV 1,8 GTI 110 kW se systémem Landi Renzo Omegas. Spokojenost, jen po ranním startu v mrazech po přepnutí na LPG začne jít motor na tři. Jakmile přepnu manuálně na benzín, asi po dvou stech metrech opět manuálně přepnu na LPG, už je vše v pořádku. Svíčky byly měněny před zimou. Jakmile je motor zahřátý a po novém startu, je vše tak jak má být. Může být například zanešený filtr? Děkuji za odpověď a pod čarou děkuji za úroveň odpovědí. Kalup
8.3.2012 14:13:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: VW Golg IV 1,8 GTI
Dobrý den pane Kalup. Nejdříve bych se chtěl poděkovat za uznání kvality našeho fóra. Letošní zima velice prověřila všechny systémy LPG. Objevili se dosud neprojevené závady. Mimo jiné, i Vámi zaregistrované špatné ranní starty. Zpoždění přepnutí na LPG je objektivní. Trvá delší dobu, než se voda v chladicím systému ohřeje na požadovanou teplotu cca 30-35°C. V krutých mrazech ve vstřikovačích zatuhnou nečistoty z méně kvalitního LPG a vstřikovače nepracují v předepsaném režimu, dokonce někdy úplně vysadí. Silně znečištěný filtr neplní na 100% svou funkci, a tak spalovaná směs LPG-vzduch je nekvalitní atd. Doporučuji vyčistit filtr pevných částic, případně vyměnit filtr plynné fáze. Lze také vyčistit vstřikovače ultrazvukem a provést novou kalibraci systému. S pozdravem Ing.Pataky - technik


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací