9.6.2012 0:10:24
Jméno:
Radek Předmět:
tovární zástavba FordMám možnost koupit Ford Focus 2.0 r.v. 2010 s továrně montovaným LPG (ve VIN) montováno CNG technik Köln. Najeto cca 100 tis. km. Dle technických specifikací k zařízení by se mělo jednat o BRC plug and drive (řídící jednotka FLY SQ E367R011002, vstřikovací lišta BRC SQ E1367R010223, čidlo tlaku BRC SQ E1367R010185 atd.). Dotazem u místního a to vyhlášeného montážníka nejen BRC mě bylo sděleno, že uvedené zařízení je již zastaralé a nejsou na něj díly a je v současnosti nahrazeno BRC Sekvent 24. Je to pravda co se týče dílů? Jakou životnost mají uvedené vstřikovače? Je velký kvalitativní rozdíl oproti současným zařízením LPG (spolehlivost, dokonalost a možnosti nastavení sw, odolnost vstřikovačů - celá lišta nebo jednotlivě měnitelné atd.)? Mají továrně upravené Fordy odolnější ventilová sedla? Někde jsem četl, že bifuel verze (řeč byla spíše o E10, E85 atd.) mají jiná sedla. Nebo raději volit obdobné auto a udělat novou přestavbu (Tartarini, VSI Prins, Landi Renzo)?
9.6.2012 7:02:37
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: tovární zástavba FordBez urážky vašeho vyhlášeného montážníka Vám sděluji, že systém Plug&Drive je nejmodernější systém firmy BRC. Sekvent 24 je určen pouze pro 3-4 válcová vozidla. Životnost vstřikovačů ovlivňuje řada faktorů, mimo jiné kvalita plynu, nastavení programu atd.. Výrobce udává životnost až 80.000 Km. Do fordů obecně montujeme FL nebo aktivujeme systém VSR.Doporučuji spíše montáž nového zařízení, než řešit závady nějakého staršího. S pozdravem Ing.Pataky - technik