Dobrý večer pane Novotný. Váš dotaz je velice rozsáhlý, přesto se pokusím přijatelnou formou jednotlivé rozdíly popsat. STAG 300, je základní řídící jednotkou firmy Ac Spolka Akcijna, která je schopna zabezpečit vícebodové sekvenční vstřikování plynu pro 3 až 8-mi válcové motory, a při úpravě až 10 a 12-ti válcové motory. Sytém snímá časy vstřiků z řídící jednotky benzínu, otáčky motoru, sací podtlak a další pomocné signály. Řídící jednotka STAG, po zpracování dat a vlastního algoritmu řídí vstřikovače plynu. Má autokalibraci (samonastavovaní) a autoadaptivitu (přizpůsobení) ke změnám činnosti řídící jednotky benzínu. STAG 300 Plus je nadstavbou STAG 300 a umožňuje obohacení změnou vstřikovacích časů v rozsahu otáček podle přání uživatele při programování. STAG 300 Premium je nadstavbou STAG 300 Plus a umožňuje úpravu programu na základě snímání korekčních signálů z řídící jednotky benzínu přes zásuvku OBD. STAG 4, je funkčně stejná jako STAG 300 ale je jenom 4 kanálová. Tzn. že lze s ní přestavovat pouze 1-4 válcové motory. Ke všem systémům lze připojit registrátor dat, lidově řečeno jakousi černou skříňku, která je schopna až 45 dní nahrávat všechny běžící signály, tedy i poruchy, a tak lze lépe diagnostikovat tzv. sporadické (náhodilé) závady. Zákazník nepocítí žádný kvalitativní rozdíl mezi systémy BRC a STAG. Oba systémy pracují téměř na stejném principu. Závady se mohou objevit všude.Je to jen technické zařízení, které se opotřebovává tak, jako cokoli jiného. S pozdravem Ing.Pataky - technik
AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.
Mail: info@autogascentrum.cz
Telefon: +420 383 324 912
GSM: +420 606 659 530