26.8.2012 15:13:33 Jméno: Petr Předmět: Přívstřik benzinu Mohl by jste trochu popsat jak zmíněný přívstřik funguje.Hlavně by mě zajímalo zda nevadí,že se přívstřik uskutečňuje až od určitých vyšších otáček (kolem 4000) a tudíž ke snížení teploty ve válci nedochází po celou dobu chodu motoru a zda se při přívstřiku benzinu snižuje adekvátně dávka LPG.Jak se zvýší spotřeba benzínu oproti systému přimazávání ventilů.
Kterému systému ochrany ventilů by jste dal přednost při montáži do svého auta?
Děkuji za Vaše rady a názory na tomto foru
27.8.2012 9:02:53 Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přívstřik benzinu Dobrý den. Problematice VSR se věnuji v několika desítkách odpovědí na tomto fóru. Nicméně pro rekapitulaci:Systém přístřiku benzínu lze nastavit od určitého zatížení (podtlak-MAP), od nastavených otáček (např. 0-8000 ot/min), a procentuelního podílu přístřiku benzínu (0-20%). Množství benzínu a plynu určuje řídící jednotka na základě odezvy od lambdy sondy. Dlouhodobá účinnost systémů ochrany ventilů se stále prověřuje. Nemáme zatím erudované výsledky. Zvýšení spotřeby benzínu je adekvátní nastaveným parametrům. (viz. Výše) Ing.Pataky - technik