Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - RE: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW


5.12.2010 20:15:49
Jméno: Luděk Volf Předmět: RE: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW
Dobrý večer pane inženýre, děkuji za rychlou odezvu. Zdá se, že jsem měl chybné informace - motor je typ EW10A kod RFJ, takže by mělo jít o klasický 2.0i 16V. Jaká je možnost zástavby v tomto případě? (typ systému, cena? - měl bych zájem o nejlepší možné řešení co do kvality) Pěkný den, L. Volf
6.12.2010 10:46:59
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: RE: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW

Dobrý den pane Volf. Ano, tento motor není "přímovstřikový" a proto nic nebrání namontování zařízení na pohon LPG. Všechny námi montované systémy nesou známky nejvyšší kvality, a rozdílnost pořizovacích cen se odvíjí pouze od geografického a ekonomicky vyspělejšího místa výrobce. (Znáte to, čato platíte za značku...) Nicméně, nabídnu Vám zařízení se sekvenčním vstřikováním firmy Ac (Polsko) STAG 300 + za 28.000 Kč, eventuelně obdobný systém sekvenčního vstřikování od firmy BRC (Itálie) SQ 24 za 29.0000 Kč a poslední alternativou by mohlo být zařízení firmy Landi Renzo (Itálie) Omegas za 33.000 Kč. Všechny ceny jsou včetně DPH. Srovnávání těchto systémů by bylo velice zavádějící. Algoritmus výpočtů množství vstřikovaného plynu na základě odezvy od řídící jednotky benzínu je zcela shodný. Rozdíly jsou např. v doplňkové výbavě programů, ale toto ocení spíše montážní firma než samotný zákazník. Při dnešní globalizaci výrobci používají mnoho shodných komponentů (vstřikovače, reduktory, čidla apod.) a dochází tak k unifikaci. Ani tady neplatí, že co je drahé, zákonitě musí být nejlepší. Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás. S pozdravem Ing.Pataky - technik




Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací