17.12.2010 18:11:47
Jméno:
Jiří P. Předmět:
dotazDobrý den p.Pataky, prosím o vysvětlení, jak se bude chovat sekvenční vstřikovaní LPG pokud je již ve vozidle namontováno, a na benzinové řídící jednotce se dodatečně provede tzv.přečipování na vyšší výkon?Jak se bude chovat vámi montovaný STAG 300 a jak italske nebo holandské systémy? Je nutné přenastavení LPG řídídící jednotky?Děkuji za odpověď a přeji příjemný konec roku.
18.12.2010 11:16:19
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Jiří.
Z principu činnosti sekvenčního vstřikování, tzn. že řídící jednotka plynu čte i změněné časy vstřiků pro benzínové vstřikovače, změněné sání (podtlak) vlivem úpravy předstihu, je činnost téměř identická. Přesto doporučuji po „čipování“ provést novou autokalibraci. Algoritmus výpočtu parametrů pro úpravu směsi LPG – vzduch, je shodný u všech italských zařízení a firmy Ac Gas - STAG ( základem je program firmy AEB (It.) pro téměř všechny renomované výrobce. O Holandských zařízeních se nemohu vyjádřit protože jejich zařízení nemontujeme. Děkuji za přání. Přeji Vám i vaši rodině příjemné prožití vánoc a úspěšný Nový rok.
Ing.Pataky - technik