18.12.2010 16:11:01
Jméno:
Petr Chalupský Předmět:
Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 Dobrý den,předevčírem jsem zde měl dotaz ohledně Passatu 1,8T, který mam v plynu, a kde byla chyba v přepínání z benzínu na plyn. Byl jsem v servisu Neptun, a zde zjistili,ze konektory byly uvolneny.Ok,opravili to,zkontrolovali a zavada byla odstranena,pipani pri startu bylo odstraneno.ALE,vcer jsem prijel ze servisu,zaparkoval jsem,a po prichodu dnes k autu,a nastartovani, indikator blika,neprepne se do benzinu,a jako navic na indikatoru stavu paliva neni nic signalizovano.Pritom mam nadrz plnou. Dnes jsem ujel na benzin cca 50 km, a nepreplo se nic,jen to blikalo.Ale kdyz jsem v jednu chvili jel,rozsvitil se stav paliva,po chvili se preplo na plyn,a jel jsem na plyn.Ale kdyz jsem zastavil,vypnul motor,a znovu nastartoval,tak stav paliva byl zhasnuty,a opet signal benzin-plyn jen blika. Nic nepipa,jen blika. Prijde mi,ze to je asi zapricineny tim,ze ridici jednotka nevidi,kolik ma paliva.Muzete me nasmerovat,kam se mam podivat,zda nedoslo k odpojeni kabilku,pravdepodobne z elementu,ktery snima stav paliva.Tzn. potreboval bych vedet,co a kde snima stav paliva a kde je to umistene.a kde je umistena ridici jednotka,aspon priblizne nasmerovat,kde se to standardne dava.A pokud by bylo mozne,zda by jste mi mohli zaslal elektricke schema zapojeni plynu.
18.12.2010 21:06:56
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 Dobrý večer pane Chalupský. Mrzí mě, že návštěva na Neptun Harfa nevyřešila uspokojivě Vaše problémy se zařízením LPG. Předně, snímání paliva množství LPG v nádrží nemá žádnou spojitost s nepřepnutím na LPG. Snímání množství paliva je čistě informativní údaj o množství LPG v nádrži snímáním odporového čidla natočení potenciometru podle výšky plováku v nádrži. (obyčejný „wc-plovákový systém natočení páky plováku“. Kalibraci nastavení plováku lze provést v programu vhodným nastavením napětí na potenciometru podle množství: FULL, ¾, ½, ¼ a rezerva pro zhasínání LED diod na přepínači. Ale opět opakuji, nemá to vliv na přepnutí na benzín. Rozhodujícími faktory pro přepnutí na LPG je teplota vody reduktoru a nastavení otáček pro přepnutí při správné činnosti řídící jednotky, multiventilu a vstřikovačů. Při správném nastavení parametrů, předpokládám závadu na řídící jednotce, nebo na některých čidlech snímání teploty a tlaku. Elektrická schémata zapojení neodborné veřejnosti nezasíláme z důvodu zamezení různých pokusů amatérských „oprav“ . Objednejte se na čísle 383 324 912 a věřím, že závadu odstraníme. S pozdravem a přáním hezkých vánočních svátků Ing. Pataky - technik