Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí

Diskuzní fórum LPG/CNG - dotaz na systém lpg

30.12.2010 8:37:31
Jméno: Jakub SALAVA Předmět: dotaz na systém lpg
Dobrý dne, mám jeden dotaz ohledně systému LPG. Jsem majitelem OA ŠKODA Felicia, 1,3 MPi, 40kW, r.v. 1997, naj. 205.000 km a přemýšlím o instalaci LPG do svého vozidla. Bylo mi doporučeno sekvenční vstřikování s tím, že systém s centrálním směšovačem by mohl dělat problém. Jednalo by se o problém, že po cca. dvou letech by mi mohl systém začít střílet do sání skrze škrtící klapku a tento problém nejde později odstranit. Vlivem střílení do sání by mi tedy mohlo vzniknout poškození vzduchového boxu, popř. krytu šktící klapky. Jelikož jsem v tomto ohledu laik a na fórech týkajících se LPG mi většinou lidé, kteří mají centrální směšovač ve Felicii, tuto věc vyvrátili. Proto bych se rád zeptal, jestli je tedy pravda, že v systému s centrálním směšovačem by mohlo dojít k výše uvedené závadě, popř. že ano, zda-li se dá vůbec odstranit, popř. jak jí předcházet, aby k ní nedošlo. Dále se Vás chci dotázat, zda-li je pravda, že když budu dávat nové svíčky, mám upravit odtrh z předepsaných 0,8 mm na 0,5 mm. Odtrh 0,8 mm je předpsaný výrobcem ŠKODA. Ještě chci upřesnit systém s centrálním směšovačem. Jednalo by se o BRC s řídící jednotkou BINGO S. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním úspěšného roku 2011. SALAVA
30.12.2010 12:24:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz na systém lpg