29.4.2013 15:07:31
Jméno:
Jozef Balušík Předmět:
Škoda Farbia II 1,2 HTPProvozuji Škodu Fabii II 1,2 HTP, vyrobenou v roce 2007 a exportovanou do Itálie, kde bylo zamontováno zařízení na pohon LPG Landirenzo. (Označení na papírech je následující: Rid. GPL IG1 con Ev ins; model G.P.L.2; homologace ECE /ONU N 67-01E13 67_R 010025 Class 1/2/2A). Auto jsem koupil v bazaru v roce 2010 a provozuji jej podle pravidel, včetně servisu. S provozem na plyn nebyly potíže až doteď. Kontrolky na krabičce ukazujících množství plynu v nádrži a přepínání z benzinu na plyn přestaly svítit, a přepnutí na plyn přestalo fungovat. Na benzin auto funguje normálně. Sám závadu nedokážu odhalit, proto se obracím na Vás. Nevím, zda Vám něco bude platný můj popis, ale kdo se neptá, nic se nedoví? Předem děkuji za odpověď.
29.4.2013 18:50:10
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Škoda Farbia II 1,2 HTPPokud není propálená pojistka napájení řídící jednotky LPG, nevyhnete se návštěvě odborného servisu. Můžou být nedokonalá spojení napájení, případně i vadná řídící jednotka. Nelze vyloučit ani vadný přepínač. Další problém může nastat když že se montážní firma nespojí s řídící jednotkou, protože ve valné většině případů bývá zablokovaná kvůli záruce. (když je montáž provedena autorizovanou firmou v Itálii). Některé dokážeme na dálku za poplatek u naši firmy odblokovat, v opačném případě se musí koupit nová řídící jednotka. S pozdravem Ing.Pataky - technik