8.1.2011 9:46:59
Jméno:
Lukáš M. Předmět:
LPGDobrý den, před 2 měsící jsem si nechal po mnoha kladných referencí přestavět auto u pana B.Szotka na LPG. Jedná se o BMW 325i 141kw, vůz byl po třech dnech hotov. Odjel jsem domu s tím že si na druhy den přijedu pro vyplněné papíry k LPG. Jenže na druhy den při cestě do LPG servisu k panu Szotkovi začal vůz blbnout, vynechaval a tarokoval v nižších otáčkach na jakoukoliv rychlost. V servisu se na to podivali napojili auto na diagnostiku. Najezdili asi 200 km s autem napichlým na diag. a že je to ok. Po cestě domu se to pořad opakovalo, opět cukani a vynechávání. Vracel jsem se tam asi 4krát.Dospělo to do takové situace že se s tim nedalo jezdit na LPG vůbec. Tak jsem po tel domluvě odvezl auto zpět nechal ho tam 3 dny a zavadu odstranili ( bylo mi řečeno že přeprogramovali řj ) Vůz byl vpořádku a mi bylo řečeno že s tim nemůžu jezdit jako s Ferrarim!!!! To jsem se před tím než jsem auto poprvé odvezl domu ptal jestlí musím nějak přizpůsobit styl jízdy. Bylo mi řečeno že ne!!! Přece s autem které má 200 koní nesmím jezdit tak že budu využívat jeho výkon.. No ale problem je v tom že před 14 dny mi auto začlo blbnout znova, začlo opět vynechávat cukat atd. to ale po cca 100km přestalo. Teď to blbne opět a tak že se s tím nedá jezdit vůbec vynechavají válce a to tak že mi místo 6 jedou jen 4 hrůza.. Jízda po městě je utrpení!!!! Dnes při cestě z práce jsem musel na benzín.. Dospělo to do takové situace že nevím co s tím.Jsem zoufalý auto je doma, musím jezdit do prace, ale ják, jako s tankem!!! S panem Szotkem z meho hlediska je jednáni zbytečné. Pokaždé co jsem tam volal ohledně prvních oprav tak mi připadalo že má k opravám a reklamacím nechuť.CO mám dělat???
8.1.2011 13:59:41
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG
Dobrý den pane Lukáš. Hned po přečtení Vašeho příspěvku jsem kontaktoval pana Szotka a skonzultovali jsme Váš problém s vozidlem. Navrhnul jsem mu určité řešení pro nový - jiný způsob naprogramování vaší řídící jednotky. Byl jsem informován, že jste požadoval montáž do určité ceny a proto Vám pan Szotek navrhnul (a zcela správně) systém STAG 300. Tento systém má v algoritmu výpočtu dávkování LPG tzv. autoadaptivitu (přizpůsobení) tedy průběžně reaguje na zatěžování vozidla řidičem. Je možné, že některé náhlé změny prudkých akcelerací a zátěží není to schopen odbavit. Máme systémy s tzv. tvrdým programem, který neni tolik závislý na způsobu jízdy " Ferarri " Cena tohoto zařízení je ale vyšší, a musela by se vyměnit celá elektronika LPG. Vozidlo máte v záruce a náš smluvní partner (p.Szotek) je povinen dostát záručním podmínkám. Ostatně zde ani není rozpor. Je nutné si ale uvědomit, že LPG je "ALTERNATIVNÍ POHON", a u některých vozidel vlivem stáří, počtu najetých kilometrů apod. nemůsí vždy plnohodnotně pokrýt jízdní vlastnosti jako na benzín. V každém případě se ale nesmí projevovat závady které popisujete Vy. Kontaktujte pana Szotka, čeká na potvrzení Vaši návštěvy. Ing.Pataky - technik