Dobrý den pane Petr. Jednoznačně doporučuji systém vícebodového sekvenčního vstřřikování s možností nastavování přípravy směsi v různých otáčkách a zátěžích vzhledek k tomu, že se jedná o vůz s pohonem (4x4). Jsme výhradními dovozci tohoto zařízení s dlouholetými a kladnými zkušenostmi. Pro přepnutí z benzínu na plyn musí být v zásadě splněny dvě podmínky: dostatečná teplota vody v reduktoru pro odpaření kapalného LPG a otáčky motoru. Obě hodnoty lze programem měnit samozřejmě v určitých rozmezích. Přepnutí z plynu na benzín může mít více příčin: např. při nedostatečném množství LPG v nádrži (pokles tlaku), při překročení maximálních otáček, při poruše řídící jednotky apod. Je zcela logické, že se do motorové části vozu musí instalovat reduktor (napojení na vnitřní cirkulaci chladící - pro reduktor topící vody), vstřikovače plynu ( trysky do sání), konektorové překlenutí vstřikovačů a pod. V žádném případě se nezasahuje do řídící jednotky benzínu a jiných funkčních částí elektrické soustavy.Jak přestavba probíhá, si můžete prohlédnout ZDE. Výrobce nepředepisuje přimazávání ventilů, a tak případnou montáž necháme na rozhodnutí zákazníka.Před rozhodnutím se seznamte blíže s problematikou přimazávání ZDE.Cena za přimazávání VAP SAVER je 1500 Kč včetně DPH. Celková cena přestavby vozidla na LPG (bez VAP SAVER) je 28.500 Kč včetně DPH. Za určitých podmínek lze získat výraznou slevu. Jak získat slevu, se dozvíte od našeho legislativního pracovníka pana Apfelthalera na tel: 606 616 986. S pozdravem Ing.Pataky - technik
AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.
Mail: info@autogascentrum.cz
Telefon: +420 383 324 912