24.10.2013 17:49:28
Jméno:
Dvořák Předmět:
Passat 2.0 Turbo FSI 147 kWDobrý den.
Již 6 rokem jsem Váš spokojený uživatel systému Stag 300 v Passatu 1.8 92kW. Nyní bych chtěl LPG do Passat 2.0 Turbo FSI 147kW. Jsem si vědom, že kvůli přímému vstřiku benzinu do válce se v různém rozsahu otáček spotřebovává vždy i proměnlivá část benzinu a tato technologie je zase o něco náročnější. Dotazy:
1. Máte již nějaké poznatky z praxe z hlediska reálné spotřeby benzinu vůči plynu v této motorizaci ( třeba v %)?
2. Jsou tyto přestavby bez problémů, či je lepší ještě nějaký čas vyčkat na doladění případných počátečních závad?
3. Cena přestavby konkrétně pro tento motor?
Moc děkuji za Váš čas.
Dvořák
Cheb
25.10.2013 7:54:36
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Passat 2.0 Turbo FSI 147 kWDobrý den. Velice nás těší, že jste se systémem STAG spokojený. Přestavbu vozidel FSI, TFSI provádíme již cca 5 let, a vyzkoušeli jsme všechny systémy, kterých jsme dovozci nebo máme přímé zastoupení pro ČR (např. BRC, Landi Renzo, Lovato, AcGas). 1. / Pochopitelně jsme zjišťovali poměrnou část přístřiku benzínu pro chlazení vstřikovačů. Tato hodnota se mění použitým systémem, stylem jízdy i stavem elektrického systému zapalování atd. Obecně se dá říci, že se nárůst pohybuje v rozmezí cca 10 - 15 – 20 %. 2. / Přestavba těchto motorů se diametrálně neliší od tzv. klasické přestavby. Není důvod na nic čekat. Programy pro tyto motory jsou již vyzkoušeny a odladěny přímo u výrobce. Výrobci dbají na obnovu těchto programů, které permanentně diagnostikují v průběhu provozu. Jsou tedy vždy aktuální. 3. / Cena přestavby se může lišit u našich akreditovaných partnerů od firmy k firmě. Jsou to samostatně podnikající subjekty a nerad bych naši cenou ovlivnil jejich obchodní politiku. Zavolejte mi na 602 518 625 a cenu Vám sdělím. Ing.Pataky - technik