2.1.2014 17:11:03
Jméno:
DS Předmět:
Ochrana ventilůNedalo mi to a musím zareagovat na poslední příspěvek týkající se "ochrany ventilů", který se neustále v nejrůznějších podobách opakuje. Zajímalo by mě, proč se pořád tvrdí, že u LPG je zvýšená teplota v motoru - měřil to někdo v reálném provozu - pochybuju. Ano, udává se, že LPG by mělo mít více oktanů, ale není to kdoví jaký nárůst oproti 95 BA a s rozdílnou kvalitou LPG pochybuju, že u nás se vůbec dosáhne výhřevnosti, kterou by LPG mělo mít. Tvrdit, že LPG poškozuje motory je dost zavádějící-dokud někdo neprovede měření s čidly umístěnými v motoru a výfukovém potrubí, jsou to jen povídačky. Většina (99%) poškození je způsobená tím, že je mnoho "odborníků", kteří neumí vůz správně seřídit ve všech jízdních režimech a směs je jednoduše řečeno někde příliš chudá/bohatá a něco (ventily,sedla,sondy a katalyzátor) to časem odnesou. Taky můžu tankovat benzín, který má víc, než 95 oktanů - poškodím si ventily ? Další otázkou je, zda k poškození ventilů/sedel... nedojde i při provozu na BA95 u nejnovějších-současných-kvalitních motorů.
2.1.2014 23:31:56
Jméno:
Radek Předmět:
RE: Ochrana ventilů- proto se ptám na dlouhodobé zkušenosti firmy acg( viz.níže), do jaké míry je účinná ochrana ventilů v době, kdy není podtlak a přívstřik a jestli otáčky na dálnici např nad 3,5 tis není lépe jet v BA 95, raději touto hranicí vždy přepínám.