Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - Ochrana ventilů


2.1.2014 17:11:03
Jméno: DS Předmět: Ochrana ventilů
Nedalo mi to a musím zareagovat na poslední příspěvek týkající se "ochrany ventilů", který se neustále v nejrůznějších podobách opakuje. Zajímalo by mě, proč se pořád tvrdí, že u LPG je zvýšená teplota v motoru - měřil to někdo v reálném provozu - pochybuju. Ano, udává se, že LPG by mělo mít více oktanů, ale není to kdoví jaký nárůst oproti 95 BA a s rozdílnou kvalitou LPG pochybuju, že u nás se vůbec dosáhne výhřevnosti, kterou by LPG mělo mít. Tvrdit, že LPG poškozuje motory je dost zavádějící-dokud někdo neprovede měření s čidly umístěnými v motoru a výfukovém potrubí, jsou to jen povídačky. Většina (99%) poškození je způsobená tím, že je mnoho "odborníků", kteří neumí vůz správně seřídit ve všech jízdních režimech a směs je jednoduše řečeno někde příliš chudá/bohatá a něco (ventily,sedla,sondy a katalyzátor) to časem odnesou. Taky můžu tankovat benzín, který má víc, než 95 oktanů - poškodím si ventily ? Další otázkou je, zda k poškození ventilů/sedel... nedojde i při provozu na BA95 u nejnovějších-současných-kvalitních motorů.
2.1.2014 23:31:56
Jméno: Radek Předmět: RE: Ochrana ventilů
- proto se ptám na dlouhodobé zkušenosti firmy acg( viz.níže), do jaké míry je účinná ochrana ventilů v době, kdy není podtlak a přívstřik a jestli otáčky na dálnici např nad 3,5 tis není lépe jet v BA 95, raději touto hranicí vždy přepínám.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací