Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - Flash Lube


24.1.2011 19:28:17
Jméno: Miloš Předmět: Flash Lube
Dobrý den, nedávno jsem si nechal u Vašeho autorizovaného partnera namontovat systém přimazávání ventilů Flash Lube. S jejich profesionálním přístupem jsem byl velmi spokojen, stejně jako s jimi provedenou prací (Fedor Auto Prostějov). Zde, na Vašich stránkách je psáno, že u silnějších motorů (myslím nad 80 kW) je doporučeno dávkování na volnoběh 12 kapek za minutu (kapka co 5 sekund). V mém případě se jedná o automobil VW Passat s motorem 1,8 20V o výkonu 92 kW. Montážník mi řekl, že u motorů koncernu VW stačí pouze 4-5 kapek za minutu... Je to skutečně tak, nebo je lépe těch zmiňovaných 12 kapek? Když už to tam mám, tak aby to fungovalo tak, jak má. A ještě se chci zeptat, jestli je nějak odzkoušeno, že se dostane stejné intenzity mazání všem válcům. Nebo je to na náhodě, do kterého válce se kapka zrovna "vcucne"? Děkuji za odpověď i Vaše užitečné fórum. S pozdravem Miloš
25.1.2011 7:57:11
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Flash Lube
Dobrý den pane Miloš. Těší nás, že jste byl s přístupem a provedením prací našeho partnera Fedor Auto spokojen. (Vyřídíme jim to!) Naše doporučení 10-12 kapek za minutu (průměr) vychází z doporučení výrobce zařízení a z naší praxe. Flash Lube (VAP Saver) poskytuje kvalitní promazání a ochranu ventilových sedel a navíc čistí celý prostor válce od karbonových usazenin. Malé technické odbočení: Motor vytváří v sacím potrubí vakuum. Stejné vakuum se vytváří v skleněné kontrolní trubici mazacího zařízení. Množství maziva je regulováno pomocí regulátoru průtoku maziva. Po instalaci zařízení se nastavuje rychlost odkapávání 8-10 kapek pro slabší motory a nad 15 kapek pro silnější motory. Průtok ovšem ovlivňuje i teplota a vakuum. Vakuum při běžícím motoru kolísá během jízdy a viskozita se mění v závislosti na teplotě. Toto kolísání nemá vliv na provoz, protože mazivo vytváří ochranný film s dlouhotrvajícím efektem. Rovnoměrnost promazáváni je zaručena vhodným umístěním na začátku sacího traktu (např. za klapkou) Pozn. 4-5 kapek doporučeno montážníkem firmy Fedor určitě splní svou funkci pro zákazníka s běžným provozem vozidla. Při intenzivnějším používání vozidla (nad 20tis km ročně) doporučujeme 8-10 kapek podle výrobce. Jsou to sice dvounásobné náklady, ale jsou zanedbatelné oproti opravě motoru. S pozdravem Ing.Pataky - technik


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací