14.7.2014 12:04:06
Jméno:
J.R. Předmět:
LPG SubaruDobrý den, chtěl bych se informovat na možnost vestavby LPG do mého Subaru 3.0i -H6 - 154kw ( 6V-najeto 124.000km ) a případné dopručení systému. V různých recenzích a fórech se " odborníky " bohužel obecně vestavba do vozů této značky vůbec nedoporučuje , přestože globálně vzato jezdí mnoho vozů této značky na LPG ( ať už s označením Bifuell s LPG od výrobce jako nový vůz s LPG systémem nebo dodatečnou vestavbou systému později...). Mám v plánu si v nejbližší době pořídit další přírůstek - Subaru Forester 2.0i - 116kw ( 4V- s předpokládaným nájezdem okolo 100.000-150.000km) a taktéž uvažuji o vestavbě...
Děkuji J.Rafaj
14.7.2014 15:46:08
Jméno:
Frank F. Předmět:
RE: LPG SubaruDěkuji za odpověd, možná jsem zapoměl napsat že auto na benzín jede skvělě(jen chvíli trvalo než se opravily adaptace po jizdě na přebohacený plyn). Již jsem si udělal i dignostiku k plynu, a přepínámím vstřikovačů na benzín odhalil chybu na vstřikovači C. Zkoušel jsem pak i pohmatem ze vstřikovačů hadic do sání a u tohoto vstřikovače není patrné dávkování plynu. A zcela jistě je tedy vadný a propouští. Proto prosím ještě o odpověď zda je možný nějaký repas či je nutné koupit nový(mám zelený, nový kód je údajně červený ? ). Pak samozřejmě buď se mě povede si dořídit systém sám nebo někam zajedu. Kdybych měl poblíž takové odborníky jaky vy tak neváhám a už jsem u vás :), bohužel já už zbytečně měnil snímač otáček, cívku, a skoro i lambdu, protože bohužel tomu nerozumí, nikomu adaptivní parametry obohacení -98%(pak benzín byl chudý, nahodila se chyba lambdy protože neukazovala prakticky nic) nevadily až jsem začal pátrat sám, protože mě to přišlo divné. Takže když už někam pojedu chci vědět co je špatně a neměnit zbytečnosti jen proto že si někdo něco myslí a nedává to logiku. Pak ještě by mě zajímalo jestli tlak 1,5 bar je normální pro li02 reduktor a v jakém rozmezí se dá tlak regulovat? Příjde mi docela vysoký, tak jestli nemohl odejít vstřikovač kvůli špatnému tlaku?