25.7.2014 15:53:32
Jméno:
Karel Mezek Předmět:
VW Golf GTI V.generaceDobrý den,
uvažuji o koupi automobilu a velmi se mi zamlouvá Volkswagen Golf GTI (5.generace), 147kW...Jedná se však o motor 2.0 TFSI. Z doslechu a po přečtení mnoha motoristických časopisů vím, že ani motory FSI ani pozdější TSI nejsou zrovna ukázkově spolehlivé motory - proto se docela bojím kombinace v podobě TFSI, kterou zmíněný VW Golf GTI obsahuje.
Proto bych se rád zeptal, zda máte zkušenost s přestavbami motorů TFSI (shodný motor má např. Octavia RS II) a zda by nebylo lepší došetřit na novější generaci Golfu GTI, kde je již motor TSI namísto TFSI - v motorech se až tak nevyznám a nevím zda je jednodušší přestavba motoru TSI či je jednodušší přestavit TFSI. Hlavní je pro mě ale také spolehlivost - auto potřebuji denně.
Byl tedy bych rád za sdělení ceny za přestavbu u motoru 2.0 TFSI, cenu 2.0 TSI a Váš názor na přestavbu těchto motorů v souvislosti s jejich spolehlivostí.
Také bych rád věděl, zda by u konkrétně tohoto vozu (Golf GTI 5. generace) bylo potřeba přimazávaní ventilů či něco podobného.
Mnohokrát děkuji za Vaši odpověď.
Karel Mezek
28.7.2014 9:08:30
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: VW Golf GTI V.generaceDobrý den, přestavba motorů FSI, TFSI, TSI je poměrně složitá. Z pohledu přestavby na LPG není až tak rozhodující zda se jedná o motor TSI či TFSI, rozhodujícími údaji pro to, zda lze motor přestavět na provoz LPG je, kromě jeho výkonu, kód motoru a typ použité benzínové jednotky. Program pro plynovou řídící jednotku je vyvinut a testován výrobcem LPG zařízení pro konkrétní kód motoru, výkon a benzínovou řídící jednotku. Seznam kódů motorů, které lze přestavět na LPG se neustále rozšiřuje tak, jak jednotliví výrobci LPG vyvíjejí programy. V současné době Vám můžeme nabídnout přestavbu pro Golf V, 147 kW pro kód motoru CAWB, s benzínovou řídící jednotkou Bosch Med 17.5, pro kód motoru BWA s benzínovou řídící jednotkou Bosch Med 9.1. Informace o ceně přestavby Vám rádi poskytneme po naší dovolené na tel: 602420268.