Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Přimazávání ventilů.


22.9.2014 14:06:52
Jméno: Jan Nevečeřel Předmět: Přimazávání ventilů.
Dobrý den, mám Kia 1,4 bez přípravy na LPG a na ochranu ventilů mám namontovaného „pavouka“. Obávám se zaklepání ventilů a tak sleduji tuto problematiku a zvažuji montáž elektronického tlakového přímazu do LPG. Na jednom fóru jsem se dočetl následující: „Dobrý den. Než se pevně rozhodnete o změně ochrany ventilů ze stávajícího na elektronický, seznamte se s problematikou blíže. Tak předně, umístění trysek před vstřikovače plynu, nejenže je neochrání, ale naopak aditivum ve spojitosti s „prachem“ plynu po určité době plynový vstřikovač zcela zničí. Ochrana, o které mluvíme, je určena na ochranu ventilů a ne vstřikovačů. Při správné instalaci plynového zařízení se vstřikovače plynu instalují co nejblíže k hlavě válců, a proto, technicky tam ani není místo pro trysky ochrany. Elektronický systém valve-protektor lze instalovat a ponechat „pavouka“. Cena elektronického systému je třínásobná oproti nasávanému, který máte.“ Jaký je Váš názor na tento způsob ochrany? Lze použít "pavouka" v tomto systému?
22.9.2014 15:27:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání ventilů.
Dobrý den, tuto odpověď mohl napsat jen laik, který nemá základní znalosti o používání aditiv na ochranu ventilů. Výrobce aditiva německá firma ERC úzce spolupracuje s německým výrobcem dávkovacího zařízení aditiva firmou SI Elektronik. Oba výrobci doporučují aplikovat aditivum do větve nízkého tlaku plynu za filtr plynné fáze před vstřikovače, případně za vstřikovače. Tím dochází k rovnoměrnému rozdělení aditiva do jednotlivých válců a zároveň aditivum vstřikovače promazává a čistí a tím tak významně prodlužuje jejich životnost. Na stránkách firmy ERC naleznete též test 100000 km s vozidlem KIA s „měkkými sedly“ a v tomto testu bylo aditivum dávkováno právě do větve nízkého tlaku plynu přes vstřikovače LPG. Toto vozidlo mělo po testu ventily a také LPG vstřikovače bez jakékoliv změny. Použití „pavouka“ v kombinaci s tlakovým dávkovačem je zcela nevhodné, protože u pavouka jsou jednotlivé vývody spojovány nastrčením do gumových hadiček bez lepení a tyto spoje by nemusely vydržet tlak vyvinutý pumpou, který je až 5 barů. Kromě toho tyto spojovací hadičky často brzy zpuchří. V případě aplikace aditiva do sání výrobce dodává specielní trysky s rychlospojkami a tlakovým ventilem. Bližší informace o aditivu naleznete zde http://www.erc-online.de/en/erc-emissions-reduzierungs-concepte-gmbh/automotive/products/top-profess ional-line/lpg-gas-lube-premium/ a bližší inforamce o dávkovacím zařízení naleznete zde http://www.valve-protector.de/ , případně Vaše otázky rád zodpovím telefonicky na čísle 602420268. Jsme zástupci firmy SI Elektronik pro ČR.
23.9.2014 12:17:34
Jméno: AutoGas Barták sro Předmět: RE: RE: Přimazávání ventilů.
Jen bych chtěl doplnit informaci pro zákazníka...Valve Protektor má tu výhodu, že čím je vyšší zatížení motoru, tím více se aditiva přidává,snímá časy vstřiků a podle toho dávkuje, takže oproti podtlakovým systémům, kdy je ve volnoběhu podtlak velký, při vysokých otáčkách naopak nízký, toto zařízení funguje bez problémů,my jsme je již před 2 roky instalovali a testovali na našem voze se vstřikovači BRC, tam není absolutně problém se vstřiky i po ujetí 120 tisíc km...navíc, dávkuje pouze při jízdě na plyn,takže naopak je tam větší úspora a co je hlavní-opravdu ošetřuje motor tak jak má...


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací