Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - STAG 300-6 problémy


15.2.2011 7:38:40
Jméno: P. Fitl Předmět: STAG 300-6 problémy
Vážený pane inženýre. Nechal jsem si namontovat systém stag 300, bohužel né přímo od Vaší firmy. Zejména za chladného počasí auto při jízdě na plyn v krizových situacích (předjíždění, rychlé zařazení do provozu) ztrácí výkon a začne cukat. Zajel jsem s tím tedy do servisu, kde vše bylo vyřešeno nastavením meze provozní teploty plynného LPG na -19°C. Auto však cuká dále, dokonce se začala rozsvěcet kontrolka motoru. Po telefonu mě bylo řečeno, že je to prý tím že systém stag neumí delší dobu vstřiku LPG než 25 ms a že pak zapíná benzínové vstřiky. V oficiálním návodu k systému stag však není o 25 ms ani zmínka. Při montáži jsem si přál aby se při provozu odpojovalo benzínové čerpadlo a bylo mě řečeno, že v tom není vůbec problém (pokud se ale zapínají bezínové vstřiky tak v tom ale problém bude). Provozní teplota reduktoru se pohybuje v mezích od max 65°C do min 40°C. Teplota plynného LPG klesá za provozu až pod nulu. Nemůže takto nízká teplota plynu poškozovat vstřikovače? Jaká by měla být provozní teplota reduktoru a jaká minimální teplota plynného LPG? Nemůže to způsobovat poddimenzovaný reduktor? S pozdravem a díky P. Fitl
15.2.2011 8:09:51
Jméno: A Předmět: RE: STAG 300-6 problémy
Dobrý den pane Fitl. Doplňte svůj dotaz o typ/obsah/výkon, počet najetých km na LPG, provedené opravy a pravidelný servis vašeho vozidla, dále pak o typ zařízení STAG (300, 300+,300 Premium) a typ reduktoru. Ing.Pataky


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací