Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - škubání


9.12.2014 23:39:14
Jméno: roman Předmět: škubání
dobrý den
Vlastním vozidlo opel astra G 1,6benzín r.v.2008.Zhruba v srpnu jsem nechal předělat na lpg u FEDORU v Prostějově. Nechal jsem tam namontovat systém landi-renzo s přimazáváním sedel ventilů. Momentálně jsem byl na prohlídce protože auto poškubává. A jen na lpg při menších rychlostech a v otáčkách cca 2000-2500 na benzín jede super. Jsou tam nové svíčky na lpg. Řekli mi že si mám vyměnit cívku , to se mi ale nezdá když auto šlape na benzín na 100%. Cívka není zrovna levná záležitost. Nemůže to být třebas egr ventil? Vzhledem k tomu že tam lpg není ani půl roku a má najeto cca 8000 km. Tak se mi honí hlavou jestli jsem udělal dobře s přestavbou. Nevím si rady co byste mi doporučil jako nezávislá osoba. Prosím mohli byste mi odpověď poslat i na email. Předem děkuji za odpověď Roman
10.12.2014 12:20:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škubání
Dobrý den, LPG má vyšší teplotu zapálení než benzín a proto má vyšší nároky na kvalitu zapalovací soustavy (svíčky, cívky, kabely příp. zapalovací modul) než je tomu při provozu na benzín. Nevím jaké svíčky jste dával do vozidla, ale my doporučujeme používat pokud možno svíčky s jednou elektrodou. Nevhodné nebo špatné svíčky se projevují zejména v nízkých otáčkách nepravidelným chodem či poškubáváním. Jako příklad uvedu Škodu Octavia, kde byly tří elektrodové svíčky a vozidlo po přestavbě nebylo možné ani zkalibrovat. Svíčky jsme vyměnili za svíčky s jednou elektrodou a vše funguje jak má.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací