Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Chcípání motoru na LPG u zahřátého motoru


21.12.2014 17:51:39
Jméno: Jedlička Předmět: Chcípání motoru na LPG u zahřátého motoru
Dobrý den!

Karburátorový Favorit na LPG po delší jízdě a důkladném zahřátí (nikoliv přehřátí) při vyřazení rychlosti za jízdy z kopce chcípá. Když zastavím, abych zkusil seřídit volnoběh na reduktoru, volnoběh se ustálí. Podle otáčkoměru cca 600 otáček/ min, což je sice poměrně málo, ale nekolísá, drží. A i když podržím otáčky na 2500 - 3000, abych simuloval jízdu a uberu, tak volnoběh drží. Rozjedu se a problém se opakuje. Dá se takto na dálku nasměrovat, kde by mohl být zakopaný pes? Jinak při jízdě OK, a než se ohřeje, volnoběh OK.

S díky Jedlička
21.12.2014 18:13:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chcípání motoru na LPG u zahřátého motoru
Dobrý den, v první řadě bych doporučil zkontrolvat svíčky a bezvadnou funkčnost zapalovací soustavy. Pokud bude problém přetrvávat navštivte odborný servis. Ve většině případů bývá závada na reduktoru nebo na krokovém motorku, pokud ho Váš systém má. V každém případě je seřízení nutné provádět za použití analyzéru výfukových plynů.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací