Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - ix20 ventily


6.1.2015 20:05:44
Jméno: Ciperka Předmět: ix20 ventily
Dobrý den,
vlastním Hyunday ix20 s přestavbou na LPG od vás. Výrobce ATRAMA BRC. Jakým způsobem bych si mohl doplnit tuto přestavbu o domazávání nějakým aditivem? Mám najeto 32000 km, servisováno, 5-letá záruka, v servisu při 3-leté serv. prohlídce po mě chtějí zaplatit seřízení ventilů motoru. Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Podle mě by to mělo být součástí záruky, když rozebírají část motoru a ten je v záruce.
7.1.2015 8:19:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ix20 ventily
Dobrý den, v první řadě, pokud máte vozidlo v záruce, je třeba respektovat záruční podmínky a jakoukoliv změnu konzultovat s tím, kdo Vám záruku drží. Co se týče „domazávání“ můžete zvolit systém podtlakový, který však nechrání motor spolehlivě při dlouhodobé větší zátěži např. ve vyšších rychlostech na dálnici, kdy je podtlak v sání minimální a v případě, že Vám dojde aditivum v nádobce, nebudou ventily chráněny vůbec. Další nevýhodou tohoto systému je, že často zpuchří spojovací hadičky u „pavouka“, které rozvádí aditivum do jednotlivých větví sání, což dále snižuje účinnost tohoto systému. Výhodou podtlakového systému je nižší cena. Pokud jste pozorným čtenářem LPG fór jistě jste zaznamenal, že podtlakový systém je propagován a obhajován pisatelem skrývajícím se za přezdívku ABAKUK nebo KUKABA.
Nebo můžete zvolit dražší elektronický systém, který dávkuje pouze při provozu na LPG a v závislosti na vstřikovacích časech, tedy v závislosti na zatížení motoru. Tento systém, pokud Vám dojde aditivum v nádobce, přepne na benzín a přepnutí na LPG je možné až po dolití aditiva. To zaručí, že ventily jsou stále chráněny. Tímto elektronickým systémem je možné dávkování aditiva jak do sání, tak do větve nízkého tlaku plynu a to i sekvenčně. Námi dodávané elektronické zařízení Valve Protector bylo dlouhodobě testováno nemeckým TÜV na vozidle KIA kde ani po ujetí 100.000 km nedošlo ke změně vůlí na ventilech. Také použité materiály zaručují dlouhodobou životnost a funkčnost. Domnívám se, že u vozidel náchylných k poškození ventilů při provozu na LPG, kam patří i vozidla Hyunadi, je volba elektronického dávkování správnou volbou. Detailnější informace k aditivaci ventilů můžete najít i na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací