Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Mercedes - kompressor


19.2.2011 18:40:49
Jméno: Jiří Flaisig Předmět: Mercedes - kompressor

Dobrý den, předně se mi líbí Vaše fórum, že je možné se dočíst zkušeností a problému již namontovaných zařízení. Mám domluvenou přestavbu s p. Lončákem (K.Vary) na auto Mercedes Benz Kombi C 200 Kompressor 120 kW. Vyroben je r. 2000 a má najeto 178 tis. km. Po dovozu tohoto vozu jsem měl auto v servisu (soukromník), kde jsem na něj dostal jen chválu, že na svoje stáří je v perfektním stavu, avšak mi mechanik nedoporučoval přestavbu na LPG, že odcházejí lambda sondy a zanášejí se nějaké trysky apod. Vyloženě nebylo kritizováno LPG (je mi jasný, že co člověk to názor), ale že ve vozech (Mercedesech) vyráběných nyní k úpravě LPG je vše jinak a přestavba univerzální není pro starší motory vhodná. Proto by mě zajímal Váš názor, neboť mám pochopitelně strach, pokud je motor nyní perfektní, abych mu přestavbou nějak neublížil. A nejen motoru, ale veškeré elektronice (že prý u aut s čím víc elektroniky,tím víc problémů). Mechanik tvrdil, že se nějakým tím ucpáním může přepnutí zaseknout a je otázka, zda to půjde přepnout zpět na benzín. Chtěl bych přestavbu stihnout před cestou cca tisíc kilometrů do zahraničí a nerad bych zůstal někde 500 km od domova nepojízdný. Dále bych se chtěl zeptat, zda je ve Vaší nabídce nádrž 630/240/ 61 l. Ještě bezpečnost, pokud je nádrž místo rezervy a někdo do mě nedobrzdí, deformace nádrže? Děkuji s pozdravem J.F.


19.2.2011 19:45:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mercedes - kompressor

Dobrý večer pane Flaisig. Děkujeme za pochvalu fóra, budeme se i nadále snažit podávat pravdivé a poučné informace. Pan Lončák je náš dlouholetý smluvní partner s množstvím úspěšně provedených zástaveb LPG. Váš typ vozidla patří mezi „staré dobré perly“ mercedesu, a pokud je motor v perfektním stavu, není se čeho obávat. Z hlediska LPG mluvíme o dobrém stavu elektrické soustavy zapalování, tedy cívky, kabely a svíčky. K poškození lambda sondy by mohlo dojít v případě špatně provedené autokalibrace, nastavení benzínové a plynové mapy. Pokud by byla směs LPG/vzduch dlouhodobě chudá nebo bohatá – sonda dlouhodobě „stojí“ na jednom místě. Pravděpodobnost poškození lambda sondy je i v tomto případě minimální, ale v rámci objektivity se o tom musím zmínit. Máte pravdu v tom, že čím více elektroniky, tím větší pravděpodobnost poruch. Ale to platí všude, ne jenom u zástavby na LPG. V tomto směru jsou mnohem náchylnější vozidla francouzské provenience. V případě poruchy zařízení LPG, lze jednoduchým způsobem nouzově vrátit provoz vozidla opět na benzín. (nestačí vyjmout pojistky napájení řídící jednotky LPG) Nechte se panem Lončákem náležitě poučit. Víte, stát se může cokoli, i když ta pravděpodobnost poruchy je minimální. Protože Vám odpovídám v sobotu večer, nemám přehled o typech nádrží ve skladu. Deformační zóna při nárazu zezadu je stanovena typovou homologací tak, aby byla maximálně zajištěna bezpečnost nádrže. S pozdravem a přáním hezkého zbytku víkendu Ing.Pataky - technik




Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací