21.2.2011 8:39:38
Jméno:
Daniel Předmět:
Astra 1.6.16VDobry den,shruba 3 roky mam ve voze Opel astra 1.6 16V 74Kw plynove zarizeni Stag 300, pri plne zatezi, nebo i na miste po nekolika nasobnem razantnim proslapnuti plyn. pedalu se prepne do benzinoveho rezimu. V kolonce chyb se pak obevi hlaska: nedostatecna davka, vstrikovace otevreny na maximum, nedostatecny tlak. (Oba filtry nove) Zarizeni bylo montovano v Zelechovicich u zlina, tato chyba se nedari odstranit, v kokurencnim servisu mi rekli ze Stag je smejd, ze motor ma prilis velky vykon a vstrikovace jsou male takze nedodaji potrebne mnozstvi plynu. Motor pak jede na chudou smes, vyssi teplota spalovani a nejspis mi to podpali ventyly, coz se nakonec stalo. V soucasnosti mam vymeneny cely motor, plyn serizen v servisu v Zubri, opet s upozornenim ze Stag neni vhodny pro vykon 100 koni. Jezdim tedy ne razatne a ne na plny plyn. Otazka tedy zni, co se s tim da delat?
Diky za odpoved.
21.2.2011 9:55:00
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Astra 1.6.16VDobrý den pane Daniel. Co to musí být za „konkurenční firmu“, která prohlásí o motoru 1,6 74 kW, že má příliš velký výkon a vstřikovače to nestíhají? Taková firma se ani nedá nazvat konkurenční! Ten „šmejd“ bych hledal někde jinde… A co 150 kW, 250 kW -ové motory do kterých běžně montujeme zařízení STAG ? K podpálení ventilů došlo proto, že jste si nenechal namontovat přimazávání VAP Saver nebo Flash Lube. Vyjádření montážní firmy ze Zubří mě nepřekvapuje, jsou totiž dovozci zařízení Lovato. Obraťte se na našeho smluvního partnera ve Zlíně pana Matouše, Tečovice 368, ZLÍN web: www.matservis.cz e-mail: matservis@matservis.cz Mob. : 604 235 263 , který Vám zabezpečí kvalitní servis a opravy. S pozdravem – Ing.Pataky - technik