23.2.2011 16:53:31
Jméno:
Marek B. Předmět:
Ještě navážu na předchozí dotaz ...Díky za odpověď, ale přiznám se, že se trošku ztrácím v informacích ... chápu asi správně, že standardní instalace znamená, že plyn se aktivuje po zahřátí reduktoru na provozní teplotu, což znamená samozřejmě jiné čas/kilometry v zimě a v létě. Nicméně berme že teoreticky v ideálním případě se tak stane do nájezdu 1 km. Jestli jsem to pochopil, tak k přepnutí je krom toho ještě třeba překročit nějakou mez nastavených otáček. Jinak řečeno, když auto jen nastartuju a nechám ho běžet na volnoběh, tak se vlastně nikdy nepřepne na LPG, tedy v okamžiku kdy toto není nastaveno jako výchozí stav řídící jednotky ?? Tzn. v nejmíň ideálním případě, pro motor V8 4,7, kde se otáčky drží standardně poměrně nízko, kdy se po startu dostanu do kolony, kde nemám důvod jakkoliv auto týrat vyššími otáčkami, může se stát, že k přepnutí na LPG vůbec nedojde. Budiž, toto asi je řešitelné vhodným nastavením řídící jednotky ... A jak je to dnes u LPG zástaveb a dojezdem, stále se doporučuje nechat třeba 1km auto v provozu jen na benzín, aby "byl motor připraven pro další start" ? Tedy jinak řečeno platí stav minimálně 1km při startu než přijde LPG a platí i 1km před vypnutím motoru ? Nebo toto je již plně ošetřeno a uživatel se o LPG v tomto smyslu vůbec nestará ani při tom dojezdu?
Jde mě o to, aby člověk nepřišel ve finále na fakt, že při popojížďce dejme tomu 5km vlastně na LPG jede sotva 2 km.
23.2.2011 17:34:35
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Ještě navážu na předchozí dotaz ...Tak tedy rekapitulace: pokud nastavíme nižší otáčky pro přepnutí na plyn než je volnoběh, tak po dosažení nastavené teploty vody např. 30°C, se systém automaticky přepne na plyn. Před dojezdem není nutné systém přepnout na benzín.