Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Problematické starty.


3.7.2016 20:20:09
Jméno: Jan Novák Předmět: Problematické starty.
Dobrý den, sestra si před nějakým časem koupila Fábii 2008 1.2 HTP 51 kW motor BZG s namontovaným LPG AGC 01.06, ŘJ. STAG 300-4 ISA2, vstřiky IG1 67R-01 4300 110R-004304 a reduktor AT09 67R-01 4066 1140584. LPG namontováno někdy v roce 2011 - 2012, kolik je na něm najeto nevím, ale auto má teď celkem najeto 150 tis.km.
Auto jezdí naprosto skvěle jak na plyn tak na benzín, ale má to jeden háček. Pokud vypnu motor v režimu LPG, auto strašně špatně a dlouho startuje a bez sešlápnutí plynového pedálu nechce chytnout vůbec. Pokud však před vypnutím motoru přepnu z LPG na benzín, auto chytá prakticky na otočení klíčkem bez sešlápnutí plynu a je jedno, jestli je motor ještě teplý nebo studený. Pokud zapomenu přepnout na benzín tak mám někdy obavy, že dřív vytluču baterku než to chytne. Nevíte v čem by mohl být problém? Když to vypnu v režimu LPG, tak přepínač ještě nějakou chvíli bliká, než zhasne.
7.7.2016 8:17:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problematické starty.
Dobrý den, problém bude ve složení LPG směsi. Pokud se dělá repase vstřikovačů IG1 je nutné vždy provést seřízení zdvihu na předepsanou hodnotu. Pokud nejsou všechny vstřikovače správně seřízeny není dávkování směsi správné a benzínová řídící jednotka provádí odpovídající korekce, se kterými pak motor startuje na benzín. Doporučuji proto navštívit odborný autorizovaný servis STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku a správné seřízení.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací