Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - landi renzo problém - "šetřílek :)"


4.3.2011 19:08:31
Jméno: Vlado Předmět: landi renzo problém - "šetřílek :)"
Dobrý den, mám v autě systém landi renzo omegas, bohužel zároveň je v autě poddimenzované vedení kapalného lpg a reduktor (ten je na poloviční výkon než jaký je výkon motoru). Auto už jsem tak koupil dříve. Problém mám ten, že v nastavení systému omegas se mě nedaří najít možnost jak donutit systém přepnout na benzín při velkém požadavku na výkon/otáčkách (typicky při kickdown). Kdysi to fungovalo dobře, takže vím, že to fungovat může i bez předělání vpodstatě celého lpg (reduktor, vedení). Pokud přepnu lpg na benzín ručně před prudkou akcelerací a pak zpět na benzín vše funguje správně, pokud počkám až systém přepne sám, tak po přepnutí auto téměř nemá výkon, cuká to pak i volnoběh atd. V návodu jsem našel zmínknu, že k přepnutí dojde při této rovnici Tmax_inj_gas = (120000/rpm) -Time_closure_inj_gas - tedy asi, manual co mám je přeložen z italštiny nejspíš strojove. Všiml jsem si, že jediné místo, kde T_inj_gas jde nastavit je přímo editor mapy, ale když ho tam snížím tak podle mě motor spíše chcípne, než cokoliv jiného. Zatím tedy vždy předpokládám, že k špatnému přepnutí na benzín dojde buď proto, že systém nemá dost kapalného plynu, nebo reduktor zmrzne, jiná příčina mě tedy nenapadla. Máte s tímto zkušenost? Jak postupovat pokud tedy nechci měnit jak vedení a reduktor? Do dalšího servisu se mě už auto dávat nechce ze zjištných důvodů, tak se ptám tady.
4.3.2011 21:00:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: landi renzo problém - "šetřílek :)"
Dobrý večer pane Vlado. Neumím vařit z vody. Pokud je poddimenzované vedení od nádrže a poloviční výkon reduktoru tak je pro Vás každá rada drahá. Ve výčtu nesmyslných rovnic, jste zapomněl na to nejpodstatnější: jaké máte vozidlo, jaký je jeho obsah a výkon, jak je silná měděná trubka vedení LPG od nádrže k reduktoru, jaké jsou vstřikovače, v jakém stavu je elektrická soustava motoru ( svíčky, kabely, cívky) odkud je vytápěn reduktor,když píšete o zamrzání atd. ?. V neposlední řadě jaký firmware je aktivován v programu, jak proběhla kalibrace a následné nastavení mapy v procentuální odchylce ve výkonu (tabulka mapy) ? Myslím, že se neobejdete bez návštěvy odborného servisu který systém Omegas montuje a vlastní diagnostiku k odhalení příčin nesprávné činnosti. Pokud chcete dál jezdit na plyn šetření není na místě. S pozdravem Ing.Pataky – technik.
4.3.2011 21:34:16
Jméno: Vlado Předmět: RE: RE: landi renzo problém - "šetřílek :)"

Děkuji za odpověď. Nějak jsem to popletl a u výkonu reduktoru jsem zaměnil hp a kw, polovina co jsem napsal je samozřejmě nesmysl. Výkon reduktoru je 160kW, průměr trubky 6mm a filtr plynné fáze lpg je nový. Auto má motor bmw m62 (4.4l), který by měl mít výkon 210kW, takže rozdíl bude ve skutečnosti menší než 50kW. Svíčky jsou nové a při jízdě na benzín problémy nejsou. Jak jsem psal tak problém je to pouze při(/po) prudké akceleraci, ne při rychlé jízdě. V servisech, kde omegas dělají jsem byl, nicméně bez úspěchu i po reklamacích (to tu opravdu nechci řešit :) ), tak jsem se na to chtěl podívat sám. U vás na stránkách jsem si všiml, že máte toto fórum a jsou tu u popisu lpg fotky systému landi renzo omegas. Tak jsem doufal, že už jste se třeba s tímto problémem setkali. Ta nesmyslná rovnice je z manuálu - mě také smysl vůbec nedává - spíš jsem nepochopil ten popis k ní. Bohužel jak byla tvořena mapa netuším, pouze předpokládam, že to bylo za pomoci automatické kalibrace v omegas.                  

RE:  ________________________________________________________________________________________________ 

Průměr přívodní trubky LPG 6 mm  je u 4,4 lt. auta na hranici. Těch chybějících 50kW  na reduktoru je už mimo hranici i na normální jízdu, natož pro prudkou akceleraci. Naopak, my vybíráme        reduktor tak, aby byl předimenzován oproti výkonu motoru alespoň o těch 50 kW navrch. Může být taky vadný některý z vstřikovačů plynu. Nevím ve kterých servisech jste byl, ale v naši partnerské síti jsou jenom tři – čtyři firmy zabývající se systémem Omegas.S pozdravem Ing.Pataky – technik.




Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací