Dobrý večer pane Berecka. Informace o nových firmware jsou pro zákazníka nepodstatné. Naše autorizované firmy jsou povinni při montáži používat nejnovější firmware. Úprava programů tzv. „upgrade“ rozšiřují možnosti algoritmu výpočtů, zejména přesnější sledování signálů z řídící jednotky benzínu a čidel. Vývoj firmware od roku 2008 od první verze 2.1 do verze 3, řešil problematiku činnosti řídící jednotky ve vysokých otáčkách, přidal možnost použití dalších dvou vstřikovačů 2 a 3 ohmy a vylepšení napájení vstřikovačů. V roce 2009 byly vyvinuty verze od 4.1, .. do 5.0 Zde byla vylepšena autokalibrace, byly přidány další dva druhy vstřikovačů a čidel, a vylepšil se algoritmus pro polosekvent a full-group. Poslední verze 6.7 z podzimu roku 2010 v převážné většině řeší novinku, řízení algoritmu s přídavkem OBD. To ale pouze pro systém STAG 300 Premium. Jak vidíte, z hlediska laické veřejnosti jsou to nic neříkající data. Nemá smysl použít jakýkoli nový firmware pro starší řídící jednotky. Ta vylepšení vyžadují i novější řídící jednotky, mnoho funkcí by bylo ve starších neúčinné. Řídící jednotky STAG jsou odolné venkovním teplotám v rozsahu -40 - 110 °C. S pozdravem Ing.Pataky - technik
AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.
Mail: info@autogascentrum.cz
Telefon: +420 383 324 912
GSM: +420 606 659 530