16.6.2017 3:01:06
Jméno:
Martin Krejcarek Předmět:
Krokový motorekDaewo Kalos 2003 1.4 69 Kw Po nějaké době používání lpg začal zlobit volnoběh, neustále zvýšené otáčky . 2500 až 3000 Vozidlo ráno nešlo nastartovat na BA na PB to bylo lepší . Vyměnil jsem krokový motorek volnoběhu, čidlo teploty vzduchu., těsnění sacího potrubí za klapkou a mnoho dalších a jiných věcí. a stále se nedaří snížit volnoběžné otáčky. Upozorňuji že klapka sání se ovládá mechanicky. Krokový motorek volnoběhu elektricky ZÁKLADNÍ ŘJ
Napadlo mě zdali bych neměl odpojit ŘJ LPG od ŘJ vozu. a teprve potom zapojit krokový motorek. Děkuji za Váš názor nebo poraďte. Děkuji Krejcárek
16.6.2017 8:07:44
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Krokový motorekDobrý den, nedomnívám se, že by odpojení řídící jednotky pomohlo vyřešit Váš problém. S největší pravděpodobností se bude jednat o mechanickou závadu, ale nelze zcela vyloučit ani závadu elektrickou. Disponujeme potřebnou diagnostikou a pokud budete chtít Váš problém vyřešit rádi Vám pomůžeme.