Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Prestavba 3,0 v6 na lpg


8.5.2018 13:37:17
Jméno: Josef Předmět: Prestavba 3,0 v6 na lpg
Dobry den,

Chtel bych koupit peugeot 407 3,0 v6 (155kw).najezd cca 150 k km. Uvazoval jsem nad prestavbou na LPG. Najezdim rocne 20 - 30k km, takze po roce a pul to budu mit zpatky. Zajimaji me hlavne dve veci.
1. U sekvencniho vstrikovani vsude pisou, ze se tento system nejvice blizi vykonem a spotrebou benzinu. Nkde jsem ale nenasel, jaka je ve skutecnosti ztrata vykonu? Mam porad pocitat 5 - 10 procent?
2. U stareho auta(karburator) jsem mel lpg a byla to hruza. Strileni do sani a podpalene ventily. Vycetl jsem, ze sekvencni vstrikovani do sani strilet nemuze a do plynu uz se dnes da pridat aditivum flashlube atd... Akorat mi to pripada trochu jako reklamni trik. Bude mít motor s aditivem do plynu stejnou zivotnost jako na benzin?

Dekuji moc za rady

Hezky den
9.5.2018 7:57:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Prestavba 3,0 v6 na lpg
Dobrý den, LPG má oproti benzínu jiné fyzikální vlastnosti a jiné oktanové číslo, a to má vliv i na výkon motoru. V různých pracích, které se tímto zabývaly a porovnávaly výkon motoru na benzín a na plyn se uvádí ztráta výkonu 3-5%. Troufnu si říct, že u tohoto motoru pocitově ztrátu výkonu nepoznáte. U dnešních systémů MPI nedochází ke střílení do sání, neboť plyn je dávkován do sání před sací ventily ke každému válci zvlášť. Aditivum je nehořlavá kapalina, která slouží k ochraně ventilů a účinek byl prokázán provedenými testy TÜV.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací