9.10.2018 13:21:55
Jméno:
David L. Předmět:
Demontáž reduktoruDobrý den, chtěl bych se zeptat. Chci koupit sadu ne zrepasování reduktoru, vypadá to, že mi pochází, zvýšila se spotřeba a špatně auto startuje po delším stání, má naběháno zhruba 90 000 od nova. Mám focuse II, 2.0, lpg a brc systém. Chci se jen zeptat, zdali mohu normálně odpojit hadici od ventilu k reduktoru, zdali je opravdu ventil uzavřený při vypnutém motoru a nemusím se bát, že mi vyfičí celá nádrž ven. Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
David L.
9.10.2018 13:44:28
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Demontáž reduktoruDobrý den, LPG systémy musí po vypnutí klíčku musí uzavřít oba elektro-ventily (jeden je na nádrži – je součástí multiventilu a druhý je v motorové části případně může být integrován na reduktoru). Po odpojení hadice od reduktoru unikne jen plyn, který je v trubce. Nevím, jak jste přišel na to, že reduktor je příčinou špatných startů a zvýšené spotřeby. Před repasí reduktoru bych doporučoval navštívit odborný servis, který provede diagnostiku systému zkontroluje funkčnost reduktoru, případně potvrdí nutnost jeho repase a zjistí pravou příčinu špatných startů a zvýšené spotřeby. Špatné starty může způsobovat i vadný vstřikovač nebo může stačit jen úprava plynové mapy.