Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - vysoký tlak plynu


6.12.2018 11:35:31
Jméno: Mato Předmět: vysoký tlak plynu
Dobrý den, mam auto BMW e91 110kw 2.0, 2006, a je na plyne. Pocas jazdy na 4ke, 5ke alebo 6ke mi prestávalo ťahať auto zacala pipat 3krat kontrolka a preplo sa na benzin. Ak som chcel ist nad 2,5 alebo 3tisic otáčok tak nešlo. Teraz som bol na diagnostike a vyhodilo chybu vysoký tlak plynu. Servisák túto chybu nepoznal a tlak bol 2,6 a ani reduktorom to nešlo znižiť. Su tam vstrekovanie od Rail E8, Coil Type A0..Taktiež strašne hlasno klepú mi hovoril. Na PC iba zvysil tlak aby som mohol ist na plyne a nepreplo ma to, ale zatial mi chybu vyhadzuje a pípa stále. V čom môže byť chyba? Dakujem
6.12.2018 12:51:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vysoký tlak plynu
Dobrý den, pokud dochází v akceleraci k přepínání do benzínu, je to většinou z toho důvodu, že dodávka plynu nepostačuje pokrýt výkonové požadavky motoru, tlak poklesne a LPG systém to vyhodnotí jako závadu s následným přepnutím do benzínu. Vámi popisovaný vysoký tlak plynu může být způsoben závadou reduktoru, vadným čidlem tlaku plynu…. Neumím takto po internetu dát jinou radu, než aby jste navštívit plynaře, který Váš systém dělá, aby zkontroloval zda všechna potřebná nastavení v plynové řídící jednotce jsou provedena správě včetně zadaných hodnot použitých sensorů a zkontroloval správnou funkčnost jednotlivých komponent LPG systému, následně provedl opravu či změnu v nastavení a vše pak ověřil jízdní zkouškou.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací