14.12.2018 6:16:01
Jméno:
Jaroslav Předmět:
Zhášení na plynDobrý den,
mám ve svém voze VW GOLF 1.4 55kw r.v. 1998 namontován již 7 let LPG systém STAG 4+ se vstřikovači Valtek T30 3ohm a najeto na LPG 90 000 km. Po celou dobu provozu nebyl žádný problém. Až letos na podzim. Po přepnutí na LPG (30 ͦ C) motor jede normálně až prvního vyřazení rychlosti a jízdy na volnoběh ke křižovatce.Ve většině případů motor zhasne,někdy je potřeba přidat trochu plyn aby motor nezhasl a někdy kolísají otáčky 600-1000/min.Až se motor ohřeje cca po 2-3 km se toto už nikdy neděje a volnoběh drží normálně.Pokud se dá křižovatka projet plynule(bez nutnosti zastavit), tak žádný problém nenastane.Když přepnu před křižovatkou na benzín,motor nezhasne a jen kolísají otáčky na volnoběh.Když studený motor nastartuji na benzín a jedu pouze na benzín,tak otáčky drží normálně.Studené i teplé starty jsou OK.
Od přepnutí na LPG do ohřátí motoru(cca 80 ͦ C) je cítit slabé cukání motoru v rozmezí 1800-2000 ot/min. čím je motor teplejší cukání slábne.Mapa LPG a odchylka OK a chyby diagnostika nevykazuje.
Při připojení diagnostiky se objevila hláška "řídící jednotka byla 41x resetována".
Mohl by jste mi prosím vysvětlit co tato hláška znamená a poradit co způsobuje zhášení motoru a jak tento problém odstranit.Děkuji