22.3.2019 22:35:13
Jméno:
Radek Předmět:
diagnostika během záruční dobyDobrý den, během záruční doby se vyskytl problém s chodem motoru při provozu na LPG. Motor jde nejspíše na tři válce, výrazně škubě, netáhne.
Při provozu do doby chybové hlášky motoru, spalování válec 2.
Jde mi oto, zda-li mohu zdiagnostikovat problém i jinde než v místě montáže z důvodu ušetření času popřípadě nákladů a bezpečnosti. Čistě diagnostikovat problém v jiném , bližším servise a řešit zbytek se servisem , který montáž prováděl. Neboť si myslím, že pojedu 100km na diagnostiku a v případě vadné části na systému lpg pojedu zpět domů a na případnou výměnu budu muset opěj absolohovat cestu znova. Při dotázání u montážního servisu jsem pouze dostl odpověď , že je nutné pro uznání reklamace přijet tam. Na dotsz, který píši sem jsem už odpověď nedostal. Je nutné, aby diagnostikování jednotky v době záruční, bylo prováděno pouze v servisu montážním? A druhý dotaz je přímo na daný problém. Benzin je OK, svíčky jsem i přes neodpovědění servisu na tuto motorovou výměnu, vyměnil, ale problém přetrvává. Mohl bych dostat možnou alternativu na vyřešení problému? Za mne svíčky ok, cívky taktéž, vidím to i přes najetí necelých 10 000km na vadný vstřik. LPG tankováno dlouhodobě na jedné stanici a vždy u všech aut bez problému... díky moc
25.3.2019 7:28:12
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: diagnostika během záruční dobyDobrý den, pokud se jedná o montáž v záruce, doporučuji řídit se záručními podmínkami a záruku řešit se servisem, který montáž prováděl. LPG řídící jednotka zaznamenává provedená připojení a diagnostika v jiném servise, bez předešlé dohody s montážním servisem, může vést ke ztrátě záruky. Co se chybové hlášky týká, ano vadný vstřikovač je jednou z možností.