15.5.2019 6:12:43
Jméno:
Matik Předmět:
Na LPG nedrží volnoběžné otáčkyKolísání na plyn nezačne okamžitě po automatickém přepnutí na plyn (cca30-40stupňu) ale po dosažení 80-90 teploty motoru (vody)
Během jízdy s pedálem na podlaze je cítit vynechávání výkonu a cukání. Po zastavení na volnoběh otáčky se začínají pohupovat až i dochází k úplnému zhasnutí motoru. Ne vždy.
Známý který přesně tento problém měl mi řekl že ne svíčky a ne cívky,ale LOVATO jakýsi filtr ten má v sobě filtr a jakousi membránu která propouští plyn. Závada je prý v tom že membrána je stará a nereaguje tak jak má.
Tedy můj názor je ten , že když jsem hledal LOVATO našel jsem ho za motorem mezi kabinovymi filtry celkem nastrkan vzadu, a hledání jsem dělal hned po zastavení auta. Když jsem si na LOVATO sáhl bylo tak rozpálené že jsem se málem popálil. (LOVATO=stříbrný kovový váleček)
A můj názor je ten ,že pokud vše funguje jak má do té doby než se zahřeje motor a tím se následně zahřeje LOVATO které při takovýchto teplotách nechce pracovat jak má... Myslím si že by stačilo Lovato přemístit dál od motoru popřípadně ho vyměnit.
Myslíte že můj názor může být pravdivý?
Děkuji za odpověď
15.5.2019 9:25:11
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Na LPG nedrží volnoběžné otáčkyDobrý den, nemyslím si, že by přemístění filtru na jiné místo závadu vyřešilo. Ve filtru je filtrační vložka, která odstraňuje z plynu případné nečistoty a tím chrání plynové vstřikovače před poškozením a nadměrným opotřebením. Kontrola zapalovací soustavy není od věci. Abych Vám mohl dát uspokojivější odpověď potřebovali bychom vidět, zda k podobným projevům nedochází i při jízdě na benzín, jak je instalace LPG systému provedena, a připojit diagnostický program pro zjištění, co se děje s jednotlivými hodnotami v momentu, kdy se závada projeví. Na servis se můžete objednat na tel. 606 659 530.