Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - Felicie 1.3 Mpi


19.6.2019 16:58:57
Jméno: Stanislav Kroutil Předmět: Felicie 1.3 Mpi
Dobrý den mam Felicii 1.3 Mpi LPG systém BRC montován v roce 2012 ale nevím typ.Mám problém,že po ujetí cca 20km tedy motor teplý mi motor přeplý na LPG zničehonic zhasne a nejde hned nastartovat az po chvíly trápení naskočí na benzín.Nevím jak přesně postupovat a prosím o radu s tím ale problémy nekončí někdy mi střelí do vzduchového filtru a do třetice mi stále ukazuje přepínač elegant 51 plnou nádrž ale zjistil jsem že špatně už jsem zůstal stát a na budíku u nádrže bylo červené pole to znamená prázdná nádrž.Moc děkuji za radu ale vím že bych měl navštívit servis ale jsem zvědav na Váš názor.S pozdravem Kroutil.
20.6.2019 12:04:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Felicie 1.3 Mpi
Dobrý den, zhasínání motoru může být způsobeno vadnou lambda sondou. Signály z lambda sondy jsou využívány pro ovládání krokového motorku elektroventilu pro dávkování LPG a špatná směs může být příčinou jak chcípání motoru, tak i střílení do sání. Dále může být závada v elektroinstalaci – přerušený kabel, studený spoj, kostra, závada v ovládací jednotce atd. Střílení do sání může mít příčinu v chudé směsi – špatně fungující lambda sonda, krokový motorek, špatně seřízení bohatosti směsi ….. Špatné ukazování stavu LPG v nádrži může být způsobeno závadou v elektroinstalaci, vadným snímačem hladiny…. Bez provedení diagnostiky případně dalších doplňkových měření není možné blíže určit závadu.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací