17.12.2019 21:43:51
Jméno:
Petr Peter Předmět:
Dekuji a dalsi dotazDekuji za odpoved ale prave mam spatnou smes no byla smes chuda ale to delalo jeste pred plynem nedavno jsem vymenil tu zadni lambda ktera to mohla delat, udajne spatne reagovala podle diagnostiky co mi delal zkuseny autoelektrik a chvili nic ale ted to prave hlasi bohatou smes kdyz obe sondy snad teda funguji..jak zjistit jestli ty vstrikovace pri jizde na LPG propousti benzin do sani?..Mam i problem jak je to studene tak to drkoca ten motor na benzin ...samo svicky filtr atd ok...dela to jak se meni ten drive to byl sitic ted je to elekronicky studeny motor jede na 1100rpm volnobeh ale jak se to zacne ohrivat tak to meni asi tu bohatost a to dela zaskuby motoru kdyz jedu v benzinu ....a mam obavu ze to je nejaky problem kde i ten benzin to propousti v LPG rezimu do valcu kvuli te spotrebe benzinu....ve Vagu si ty chyby kontroluju sam a prave pri te chybe spatne smesy to muzou delat sondy vstrikovace atd ten palivovy system...tak se prave na toto ptam..Jestli muzete prosim nejak poradit...Dekuji
18.12.2019 7:30:56
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Dekuji a dalsi dotazDobrý den, testování a servis benzínových vstřikovačů můžeme provést na zkušební stolici ASNU. Příčinou špatného složení směsi může být i špatné seřízení či závada v plynovém systému. Jak už mnohokrát na tomto fóru bylo řečeno, benzínová řídící jednotka dostává i při jízdě na plyn všechny signály a dle nich pak provádí korekce složení palivové směsi. Pokud vypnete motor v režimu plynu, pamatuje si benzínová řídící jednotka uložené korekce a ty pak používá při studeném startu a palivová směs v důsledku toho nemá směs optimální složení a to způsobuje kolísání otáček, nepravidelný chod motoru atd.. Pro odstranění závady bude třeba provést diagnostiku jak benzínové, tak i plynové části vozidla a případně provést další doplňková měření. Pokud budete mít zájem otestovat benzínové vstřikovače a odstranit závadu, můžete se u nás objednat na servis na tel. 606 659 530.