Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Vyšší plnicí tlak na reduktoru


28.5.2020 13:47:24
Jméno: Lukáš Předmět: Vyšší plnicí tlak na reduktoru
Dobrý den , před rokem a pul mi nestíhal reduktor , bylo mi řečeno , že má nejlepší za sebou , ale poštelovali ho a od té doby funguje dobře. Včera na emisich mi naměřili vyšší hodnoty na LPG (benzinové OK , auto jezdí velice dobře na oboje). Mohl by za to právě vyšší plnicí tlak reduktoru? Auto mam 10 let do této doby byli emise v normě. Reduktor se chystám tak jako tak preventivně vyměnit. Ovšem nevím jesli nebudou mit vyšší emise LPG vliv na katalyzátor , ventily atd. Děkuji BMW 528i , Stag 300+
29.5.2020 7:28:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vyšší plnicí tlak na reduktoru
Dobrý den, vyšší emise LPG = nesprávné složení LPG palivové směsi. Diagnostickým programem bude třeba zkontrolovat LPG systém a plynovou mapu teprve na základě těchto zjištění lze určit co je příčinou. Zkontroloval bych také, zda všechny vstřikovače jsou zkalibrovány stejně (mají stejný zdvih). Dávku LPG je ovlivňuje tlak plynu, velikost trysky a čas otevření vstřikovače. Může být, že některý ze vstřikovačů vlivem opotřebení nedávkuje správně. Zkontroloval bych též zapalovací soustavu zejména svíčky. Směs plynu je hůře zapalitelná než směs benzínu a pokud u některého válce je slabší jiskra, dojde k nedokonalému shoření LPG směsi a vlivem toho jsou horší emise i když v benzínu je vše OK.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací