Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí




Diskuzní fórum LPG/CNG - Systém ohřevu reduktoru


12.11.2021 23:44:06
Jméno: Radek Olša Předmět: Systém ohřevu reduktoru
Dobrý den, u mého Volva V70 2.4t r.v. 2001je zapojen ohřev reduktoru paralelně k radiátoru topení, tzn. z motoru vede hadice do radiátoru topení, na které je téčko k reduktoru. To samé je na zpětné hadici z topení do motoru.
Nebylo by lepší zapojit to do série? Tzn. hadici z motoru do topení zachovat v celku, ale vratnou hadici z topení nasměrovat do reduktoru a z něj zpět do motoru.
V systému topení auta není žádný kohout, voda proudí okruhem stále.
Chci totiž do automobilu zamontovat originální zástavbu nezávislého topení (bufík) a to je zapojeno následovně: motor - bufík - radiátor - motor. Takže posléze by to bylo zapojeno takto: motor - bufík - radiátor - reduktor - motor. Nebo to nechat jak to je a jenom do okruhu připojit bufík na hadici mezi motor a téčko k radiátoru a reduktoru? Mám trochu obavy, aby bufík správně fungoval a vyhřál i interiér a voda nekolovala jenom reduktorem.
Děkuji za odpověď, Olša
15.11.2021 8:47:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Systém ohřevu reduktoru
Dobrý den, standardně se reduktor u těchto motorů připojuje do chladícího okruhu pomocí „téček“.
Ponechte proto jeho zapojení a do okruhu připojte nezávislé topení.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací