25.1.2022 20:30:01
Jméno:
Michal Hušek Předmět:
Peugeot 207,BRCDobrý den,mám dlouhodobě problém se studenými starty Peugeotu 207 1.4,na benzín-chytne okamžitě,ale po přidání plynu se dusí. Na Lpg přepne dost brzy,třeba již po 1 km jízdy i teď v zimě,i když je to hodně proměnlivé. Po ohřátí jede již v pohodě na benzín i plyn.Po resetu ecu motoru pro změnu jede dobře za studena,ale zase teplý jde dost nepravidelně na benzín i plyn. Dotaz zní-může dlouhodobé ježděni na plyn nějak ovlivnit adaptivní hodnoty v ecu motoru? Třeba kdyby byly vstřikovače LPG nějaké "dojeté" nebo tak něco? Na tachometru je 120 tisíc,ale předloni dovezeno z itálie,takže o historii toho moc nevíme. Jak vlastně poznám,že jsou tyto vstřikovače před smrtí? Typ 09SQ99020001G -modré větší.Moc děkuji, Hušek M.
26.1.2022 9:01:04
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Peugeot 207,BRCDobrý den, i při jízdě na LPG dostává benzínová řídící jednotka všechny signály jako při jízdě na benzín a dle nich pak provádí potřebné korekce v případě, že plynná palivová směs není optimální. Pokud vypnete motor z režimu plynu, při následném studeném startu použije benzínová řídící jednotka posledně uložené korekce. Pokud palivoví směs LPG není optimální, benzínová směs po startu také není optimální a může docházet ke kolísání otáček. Bude tedy třeba navštívit odborný LPG servis, kde provedou diagnostiku vozidla i diagnostiku plynového systému a zjistí, zda všechny komponenty LPG soustavy fungují správně (včetně vstřikovačů) a zkontrolují plynovou mapu. V případě potřeby pak provedou úpravu plynové mapy případně výměnu některého vadného komponentu plynové soustavy.